וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרי הרצח בלוד: הוארך מעצרם של ארבעה חשודים

איילה חננאל

20.10.2010 / 22:43

ארבעה מתוך חמשת החשודים במעורבות במעשי הרצח בלוד יעשו גם את הימים הקרובים בחדר המעצר. מדובר בבני משפחה של שניים מהקורבנות ובשני אחים החשודים שהוציאו לפועל את חוזי הרצח

בית משפט השלום ברמלה האריך עד יום ראשון את מעצרם של ארבעה מתוך חמשת הגברים שנעצרו היום (רביעי) בחשד למעורבות בביצוע והזמנה של ארבעה מעשי רצח שאירעו באחרונה בלוד. החשודים הם בני משפחתה של עביר אבו קטיפאן שנרצחה אתמול: בעלה ראזי, אחיו חסן ובנו עבד החשודים כי הזמינו את חיסולה, כמו גם את זה של סאמי חג'אזי.

בנוסף, עצרה המשטרה שני אחים מרמלה, חאלד ורמדאן מוסרטי, החשודים כי שימשו כרוצחים שכירים שהוציאו לפועל לפחות ארבעה ממקרי הרצח האחרונים בעיר. על פי החשד, אחד מקורבנותיהם היה ג'וודאט ג'עסוס, שנורה למוות מרכב חולף כשנסע סמוך לקניון לוד בחודש שעבר. לאחים מוסרטי מיוחס גם הרצח של עמל חלילי שנורתה מרכב חולף לפני כשבועיים, כשעמדה עם רכבה במחסום הרכבת בלוד. בית המשפט הורה בדיון היום לשחרר למעצר בית את רמדאן מוסרטי, אך הסכים לעכב את השחרור בעקבות בקשת המשטרה לאפשר לה לערער על ההחלטה מחר בפני בית המשפט המחוזי.

במקביל, יובאו מחר בני משפחתה של חלילי להארכת מעצר שלישית בבית משפט השלום ברמלה. בעלה לשעבר של חלילי, רנם זביידה, ושני אחיו מורד ואנואר זביידה, נעצרו למחרת הרצח בחשד למעורבות במעשה.

עו"ד צבי וגיא אבנון, המייצגים הן את בני משפחת אבו קטיפאן והן את בני משפחת זביידה, מכחישים כל קשר לחשדות המיוחסים למרשיהם. "המשטרה זורקת את החץ ורק אז מסמנת את המטרה", אמרו השניים והוסיפו כי מדובר ב"מעצר שווא שנועד אך ורק לשמש כמעצר ראווה לתקשורת ולראש הממשלה ולכסות על אוזלת ידה של המשטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully