וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקלה בבאר שבע: המים חזרו למרבית השכונות

רמי שני

20.10.2010 / 16:33

אספקת המים בבאר שבע שהופסקה בשל פגיעה בצינור במהלך עבודות של רכבת ישראל שבה לאיטה לסדרה. בשכונה ג' בעיר עדיין יש שיבושים באספקה בחלק מהבתים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: דורון שטיין)

באזור מרכז הספורט של אוניברסיטת באר שבע נמשכות העבודות הקדחתניות של עובדי תאגיד "מי-שבע" במאמץ להתגבר על התקלה שגרמה לשיבושים באספקת המים בעיר ביממה וחצי האחרונות. בשלב זה, בכל חלקי העיר קיימת אספקת מים סדירה, פרט לחלקים משכונה ג' שבהם לחץ המים נמוך מהרגיל. ייתכן כי לדיירים המתגוררים בקומות הגבוהות אין בכלל מים בברזים.

מהעירייה ומחברת "מי שבע" נמסר, כי אותם תושבים יכולים להגיע ולמלא מיכלי מים לצרכים אישיים ברחבי השכונה וכי ניתן להתעדכן בנקודות החלוקה על ידי המוקד העירוני – 106. ב-"מי-שבע" מעריכים, כי העבודות יסתיימו לפנות בוקר ומקווים כי מחר בבוקר כבר יהיו לתושבים מים בברזים בעוצמה רגילה.

זהו כבר היום השני בו חלים שיבושים באספקת המים בבאר שבע. במהלך עבודות במסגרת פרויקט הרחבת פסי הרכבת בעיר, נפגע צינור מים ראשי. השיבושים הורגשו באזור צפון מזרח העיר בשכונות א', ב', ג' ו-ד', ועובדי תאגיד המים "מי-שבע" פועלים לתקן את התקלה. על פי ההערכות, יותר מ-50 אלף מתושבי העיר נותרו ללא מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully