וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קיבלו סיגריות, תקפו 3 צעירים - ונשלחו לכלא

קובי מנדל

20.10.2010 / 15:07

שלושה צעירים מחדרה נידונו למאסר של 16 עד 24 חודשים, לאחר שהורשעו בתקיפה של שלושה צעירים ששבו מתל אביב. שלושת המורשעים בעטו במתלוננים, חנקו אותו ותקפו אותם באגרופים, לאחר שלא קיבלו סיגריות שביקשו

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (רביעי) 16 עד 24 חודשי מאסר בפועל על שלושה תושבי חדרה שהורשעו על פי הודאתם בתקיפת שלושה מתלוננים ובסחיטתם. המקרה אירע בחודש פברואר כאשר שלושת המתלוננים שבו עם חברתם לחדרה, מבילוי בתל אביב.

כאשר הגיעו המתלוננים לצומת הרחובות בחדרה פנו אליהם שלושת הנאשמים, אריאל אזייב, אוריאל פינסחוב ולב אברמוב, אף שלא הייתה ביניהם היכרות מוקדמת והחלו להטרידם בשאלות ודרישות, שחלקן היו מופנות אל החברה. בין הנאשמים למתלוננים התפתחו חילופי דברים, במסגרתם דרשו המתלוננים סיגריות ונענו בשלילה. לאחר מכן החלו הנאשמים לבעוט במתלוננים בכל חלקי גופם, לחנוק אותם ולתקוף אותם באגרופים.

"התגשמות של חלום בלהות"

השופט משה גלעד ציין בגזר הדין כי, "נקל לשער את סבלם הפיזי של המתלוננים ויותר מכך את ההשפלה ומועקת הנפש שחשו באותם רגעים. התנהגותם של הנאשמים הינה התגשמות "חלום הבלהות" של כל הורה היודע שבנו או בתו יצאו לבילוי. גם למען הורים אלה ראוי להחמיר בעונשם". עוד ציין השופט כי "הנאשמים, אשר מבקשים עתה את רחמי בית המשפט, לא נטו בעצמם ולו טיפה של חסד ורחמים כלפי המתלוננים ונראה כי לרגע אחד לא חלף במוחם סבלם . למרבה הצער לא היה בין הנאשמים ולו "צדיק אחד" שביקש למנוע את המעשים. אדרבא ואדרבא, הצטרפו הם, האחד אחרי השני, לתקיפת המתלוננים".

הנאשם אריאל אזייב בן 22 נידון לשנתיים מאסר בפועל ולמאסר על תנאי לשנתיים. בנוסף, נקבע כי הוא לא יחזיק רישיון לתקופה של שנה מיום שחרורו. כמו כן, יהיה עליו לפצות את המתלוננים בסכום כולל של 6,500 שקלים. הנאשם אוריאל פינסחוב, בן 22, נידון ל-16 חודשי מאסר בפועל ולמאסר על תנאי לתקופה של שנתיים. בנוסף, הוא נדרש לפצות את המתלוננים בסכום כולל של 5,000 שקלים. הנאשם השלישי, לב אברמוב בן 23, נידון ל-20 חודשי מאסר בפועל ולמאסר על תנאי של שנתיים. כמו כן, הוא נדרש לפצות את המתלוננים בסכום כולל של 5,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully