וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלפרונים התקוטטו בלוויה וקיבלו מאסר על תנאי

גלעד גרוסמן ורמי שני

20.10.2010 / 13:50

בני משפחת אלפון הודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון בעבירות של תגרה וניסיון תקיפה, בעקבות מעורבותם בקטטה בבית העלמין בדימונה לפני כשנה

בית משפט השלום בבאר שבע גזר היום (רביעי) שמונה חודשי מאסר על תנאי על דרור ואריה אלפרון ועל אייל גידו, שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון בעבירות של תגרה וניסיון תקיפה. זאת על רקע מעורבותם בקטטה בבית העלמין בדימונה לפני כשנה. האישום נגד נסים אלפרון נמחק. השלושה גם חוייבו לשלם קנס בסך 6,000 שקלים כל אחד.

בכתב האישום המקורי שהגישה הפרקליטות יוחסו לארבעה עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, סחיטה בכוח, איומים, ניסיון פציעה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, החזקת סכין וניסיון פציעה בנסיבות מחמירות. המשטרה טענה אז שהארבעה הגיעו ללווית דודתו של גידו, ככל הנראה על מנת לשמור עליו מפני תקיפת קרובי משפחה, שעמם היה לו סכסוך על רקע כספי. השלושה נטלו עמם דוקרן, נונצ'קות, מוטות ברזל, פטיש ושרשרת ברזל. ואז, במהלך ההלוויה ניסה ניסים לדקור את דודו של גידו בעוד דרור מנסה להכותו.

בכתב האישום המתוקן חזרה בה המשטרה מהטענות והוא תוקן באופן מהותי. נציגת המשטרה אמרה בדיון היום כי המדינה הסכימה להסדר הטיעון, בשל קשיים ראיתיים וגם בשל העובדה שהנאשמים כבר הספיקו לרצות חודשיים במעצר, וזאת בתיק שהאלימות בו התבטאה בדחיפות בלבד.

"בסופו של יום אני מצר על העובדה שמרשי שהה כחודשיים במעצר על לא עוול בכפו", אמר פרקליטו של נסים אלפרון, עו"ד משה יוחאי, לוואלה! חדשות. "התיק מתחילתו היה רעוע ראייתית".

פרקליטיו של גידו, עורכי הדין אורי קינן וזהר דיבון אמרו כי "תיק שהתחיל בדרישות למאסרים ומעצר עד תום ההליכים נסגר בסופו של דבר בהסדר מקל ביותר. אנחנו שמחים שמדור תביעות של המשטרה קיבל את טענות ההגנה כמעט במלואן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully