וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן וילנאי: "תמיכתי באהוד ברק פוגעת בי"

20.10.2010 / 12:42

סגן שר הביטחון מבין שהתייצבותו לצד שר הביטחון אהוד ברק פוגעת בו מבחינה פוליטית ומצהיר פומבית: כיו"ר מפלגה, ברק בלי ספק נכשל, אבל יש לו בשטח יותר תומכים ממה שנראה לכם

גם סגן שר הביטחון מתן וילנאי מבין: ההתייצבות שלו לצד שר הביטחון אהוד ברק פוגעת בו. בראיון לוואלה! חדשות, שיפורסם מחר במלואו, אמר וילנאי כי למרות הביקורת, הוא שלם עם הקו שהוא מוביל לצד ברק.

"אני יודע להגיד רק את מה שאני מאמין, אני לא עושה חישובים מה יגידו ובעיני מי אמצא חן", הוא אומר. "בסניפים לפעמים תוקפים אותי על זה וזה בסדר גמור, אבל קודם כל, הדבר הכי חשוב, יותר מעל הכל, זה יושר פנימי. כולם אומרים את זה, בודדים עושים את זה. אני שייך לבודדים".

במענה לשאלה האם אין לו חשש שהתייצבותו לצד ברק תפגע בו מבחינה פוליטית, השיב וילנאי: " זה כבר פוגע בי, אני כבר רואה שפוגע בי בכל מיני מקומות. אבל אני כבר בגיל שאומר מה שאני מאמין בו, אני לא נבהל מאחרים. השיקול הוא רק מה שנכון בעיני לטובת מדינת ישראל, ואני משלם על זה מחיר".

"הכי קל להאשים את יו"ר המפלגה"

לפני מספר שבועות פורסם כי וילנאי הודה בפורום סגור שאהוד ברק נכשל בניהול המפלגה. כעת, הוא מצהיר על כך בגלוי. לדבריו, "בצד הפוליטי, כיו"ר מפלגה, הוא (ברק – פ"ו) בלי ספק נכשל, רואים את זה מיד. הוא עמוס בתפקידים בלי גבול. הוא הרבה יותר משר ביטחון, הוא לפחות גם חצי שר חוץ. ובנאדם אחד, מוכשר ככל שיהיה, לא יכול לעשות יותר לעשות יותר. וברגע שהעבודה לא נעשית אתה רואה את התוצאה, בעיקר שיש כאילו תחליף למפלגת העבודה – קדימה. ואז הרבה חברים בקדימה אומרים 'יש תחליף', וזאת עוד סיבה שאנחנו נראים כפי שאנחנו נראים".

אולם, למרות האמירות הללו, וילנאי ממשיך להיות המגן האחרון במפלגה של ברק. "יש לו בשטח הרבה יותר תומכים ממה שנראה לכם, אבל ככלל הוא במצב בעייתי", הוא קובע. "הכי קל להאשים את יו"ר המפלגה. זה מאוד פופולרי, הוא שק חבטות לאומי. כל אחד נהנה לחבוט בו, ומפלגת העבודה במקום לגבות חובטת גם. החוכמה שלנו זה ללכד את השורות, כי עם ישראל צריך את מפלגת העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully