וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים הנוקמים נכנסו לכלא: "התקופה תעבור"

רמי שני

20.10.2010 / 11:52

ארבעת השוטרים מנהריה שזכו לכינוי ה"שוטרים הנוקמים" החלו לרצות היום את שנת המאסר שנגזרה עליהם. סמ"ר אלדד חדד: "אם תהיה חנינה מהנשיא מה טוב, אבל התקופה תעבור ונמשיך לחכות בפנים למסקנות הוועדה"

שי מכלוף

(קריינות: אביב אברמוביץ'. צילום: שי מכלוף עריכה: יאיר דניאל)

ארבעת השוטרים מנהריה המכונים "השוטרים הנוקמים" הגיעו הבוקר (רביעי) לכלא שקמה באשקלון, לתחילת ריצוי עונש המאסר בן השנה שנגזר עליהם. השוטרים, רפ"ק יניב אשור, רב סמל מתקדם יוסי לוי, רב סמל ראשון אלדד חדד ורב סמל מתקדם רמי מוסא הורשעו בהנחת מטעני חבלה בביתו של העבריין מיכאל מור בנהריה.

רב סמל ראשון אלדד חדד אמר עם כניסתם לכלא כי הם ממתינים לתוצאות ועדת הבדיקה הפנימית של המשטרה שבוחנת את היבטי הפרשה. "התקופה הזאת תעבור", אמר. "אם תהיה חנינה מהנשיא מה טוב. מדובר בתוצאה של כישלון מערכתי כפי שקבע בית המשפט העליון. נמשיך לחכות בפנים למסקנות הוועדה. אנחנו נכנסים לכלא בראש מורם. נעשה מה שקבע בית המשפט העליון ונמתין בסבלנות".

השוטרים הורשעו בכך שהניחו מטעני נפץ בביתו ורכבו של מיכאל מור בתגובה למספר אירועים של זריקת רימונים לעבר בתיהם וכן איומים על בני משפחותיהם, בהם מור לא הורשע. לטענת המשטרה, מור עומד בראש ארגון פשע שבסיסו בעיר נהריה.

הארבעה ערערו לבית המשפט העליון, אך זה דחה את ערעורם. אתמול הם נפגשו עם ח"כ אריה ביבי, וזה הציג בפניהם את טיוטת הבקשה לקבלת חנינה ציבורית, שעליה חתומים 47 חברי כנסת, בהם השר לביטחון פנים לשעבר אבי דיכטר (קדימה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully