וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בשרב: עשרות אלפי תושבי ב"ש נותרו ללא מים

רמי שני

20.10.2010 / 11:17

צינור מרכזי להובלת מי שתיה נפגע לפני יומיים בעבודות של רכבת ישראל. הדבר גרם לשיבושים באספקת המים למספר שכונות. בכיר בעירייה: "תיקון התקלה יימשך לפחות עד הלילה". אחד התושבים: "בת"א התקלה היתה מתוקנת מזמן"

שרב שורר בכל רחבי הארץ ובבאר שבע זהו כבר היום השני בו חלים שיבושים באספקת המים. במהלך עבודות במסגרת פרויקט הרחבת פסי הרכבת בעיר, נפגע צינור מים ראשי. השיבושים מורגשים באזור צפון מזרח העיר בשכונות א', ב', ג' ו-ד' ועובדי תאגיד המים "מי-שבע" פועלים לתקן את התקלה. על פי ההערכות, יותר מ-50 אלף מתושבי העיר נותרו ללא מים.

עד שיתוקן הצינור, הוצבו נקודות לחלוקת מים בשכונות בהן חלים השיבושים. ניתן לקבל מים בשדרות בן גוריון 20, רחוב וינגייט פינת רחוב השלום (צמוד לכיכר), בכניסה למרכז ביג ליד מסעדת אווזי, ליד מגדל שבע ורחוב וינגייט, סמוך לכניסה לבית החולים סורוקה. לפרטים נוספים אודות חלוקת המים ניתן לפנות למוקד העירוני במספר 106.

מרכבת ישראל נמסר כי "מתבצעות עבודות במסגרת היתרים ורישיונות שניתנו לרכבת מעיריית באר-שבע. העירייה לא יידעה את הרכבת על קיום צינור המים ולפיכך קרתה התקלה. למרות זאת, פועלת רכבת ישראל בשעות אלה לתיקון הנזק, על מנת להשיב את המצב לקדמותו במהירות האפשרית, ולא להמתין לצוותי התיקון של העירייה".

בכיר בעיריית באר שבע סיפר לוואלה! חדשות: "התיקון של התקלה יימשך לפחות עד הלילה. הנסיון להשמיש קו מים מאיזור עומר נכשל. כעת מתגלה עד כמה תאגיד המים כושל. הם מטפלים בבעיה באיטיות וללא תודעת שירות מינימלית. למרות הפרסומים, אני מדגיש שיש אספקת מים, אך בלחץ נמוך מאוד. תושבי קומות עליונות נאלצים להעזר בדליים ומיכלים".

גיז'רמו מלמוד, תושב העיר אמר לוואלה! חדשות כי "זה מעצבן מאוד שאין מים כבר כמעט יום שלם. אם זה היה קורה בתל אביב כבר מזמן היו מתקנים את זה".

יוסי שלי, חבר מועצת העיר באר שבע אמר הבוקר כי הוא "מופתע שהתקלה טרם תוקנה. ראש העירייה היה צריך לנהל את המבצע הזה באופן אישי ולראות שהדבר נעשה בזריזות. יותר מזה, אני מקווה שהעובדה שמדובר בשכונות קשות יום, לא משפיעה על קצב העבודה האיטי".

41 מעלות בבאר שבע

המחסוק במים בבאר שבע מגיע ביום בו יורגש שרב כבד בכל רחבי הארץ, לפחות עד לשעות הצהרים, אז אוויר קריר ולח יחל לחדור למישור החוף ותתחזקנה הרוחות הצפוניות. הטמפרטורות הצפויות להיום הן: 35 מעלות בתל אביב, 38 מעלות בירושלים ובחיפה, 40 מעלות באילת ו-41 מעלות בבאר שבע. מחר הטמפרטורות צפויות לרדת במידה ניכרת והלחות תעלה. ביום שישי יהיה מעונן חלקית עם התקררות נוספת וביום שבת יהיה מעונן חלקית עם ירידה נוספת בטמפרטורות.

חברת החשמל ביקשה הבוקר מהציבור שלא להשתמש במכשירי חשמל "זוללי אנרגיה" בשעות השיא של גל החום הצפוי, בין 12:00 בצהריים ל-17:00 בערב. בחברה מסבירים כי בשל שיפוצים נרחבים ביחידות הייצור, רזרבת החשמל בשעות אלה תהיה נמוכה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully