וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להעיר את האדישים

עובד אלחליבי

20.10.2010 / 10:40

מקרי התעללות חמורים התרחשו לאחרונה נגד בעלי חיים. מחר תתקיים בראשון לציון הפגנה שמטרתה להפנות את תשומת לב השלטון לתופעות אלימות בלתי נסבלות. זהירות, תמונות קשות

ביום א' בשבוע שעבר, 10 באוקטובר, נמצאו שני גורי חתולים כשראשם מנופץ בבניין מגורים ברחוב בלבן 4 בראשון לציון כשהחשד הוא להתעללות חמורה בהם. דיירת הבניין שנוהגת להאכיל את החתולים ומצאה את הגורים מתים מספרת: "שמעתי יללות של חתולים וכשהגעתי לחדר זבל, ראיתי את שני הגורים כמו שאתה רואה בתמונות. הקירות היו מלאים בדם, וככל הנראה בן אדם זרק בכוח את החתולים על הקיר, אחרת איך הם הגיעו למצב הזה? הלכתי למשטרה וסיפרתי מה קרה, אבל הם סרבו לשלוח ניידת. הם סגרו את התיק בלי לשלוח אפילו ניידת. הם היו צריכים לבוא, לראות לצלם. הם שאלו אותי מי עשה את זה. אני צריכה לחקור מי עשה את זה?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לראות ולא להאמין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבוע, דיווחנו כאן, כי על פי נתונים המגיעים מהעמותות השונות לרווחת בעלי החיים, כ- 85% מכלל התלונות המוגשות במשטרה בגין התעללות בבעלי חיים נסגרות ללא הגשת כתב אישום כנגד החשוד בהתעללות.

אלה אבין, מנכ"לית עמותת 'נוח' נשמעת מודאגת, "לפני מספר ימים התרחש בבת ים ברחוב גדוד העברי רצח אכזרי של גור חתולים. על פי העדויות, החשוד רדף והכה את הגור למוות באמצעות מקל עם מסמרים. בתום חקירה קצרה החשוד שוחרר הביתה, למרות טענות השכנים שהאיש ידוע בבניין כבעל נטיות לאלימות. לאחרונה הוגשו תלונות נגד בני משפחה מקרית מוצקין שהכו כלב דוברמן, ונגד אם ובנה מבאר שבע שאימצו להם מנהג קבוע לשפוך אקונומיקה על חתולים בשטח בניין המשותף וכך הרגו כמה גורים. אנו חוששים מאוד שהתלונות הללו ורבות אחרות – גורלן להסגר ולהיקבר במחשבי תחנות המשטרה. ייחסן של רשויות אכיפת החוק לעבירות התעללות בבעלי חיים גובל בזלזול, אטימות ובאי קיום החוק. אסור שהמצב הזה ימשך ולו יום אחד נוסף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת ההפגנות הקודמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אזרחים אוהבי חיות מתכוונים למחות מחר נגד מדיניות משטרת ישראל בנושא בהפגנה גדולה וכללית. אופירה כרמי מסבירה מדוע חשוב לה להפגין:" סגירת התיקים של המשטרה נותנת לאנשים להמשיך להיות אלימים כלפי בעלי חיים ולא לשלם את המחיר. זו הדרך שלנו והאמת של כל מי שאוהב בעלי חיים, להשמיע את קולם של אלה החפים מפשע, שלא יכולים להגן על עצמם".

הפגנה תחת הנושא 'אזלת יד של משטרת ישראל בטיפול במתעללים בבעלי חיים' תתקיים ביום חמישי 21.10.2010 בשעה 18:30 מול תחנת המשטרה ברח' ז'בוניסקי 101 בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully