וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד במשטרה: העצורים ברצח בלוד ביצעו עוד רצח

איילה חננאל

20.10.2010 / 10:16

במהלך הלילה עצרה המשטרה את בעלה של עביר אבו קטיפן, אם לחמישה שנרצחה אמש בעיר. בנוסף, נעצר גיסה של האישה וכן שני חשודים נוספים. החמישה חשודים גם ברצח סמי חיג'אזי לפני 3 שבועות

מערכת וואלה

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: דורון שטיין)

בעלה של עביר אבו קטיפן בת ה-33 שנרצחה אמש (שלישי) בלוד נעצר הלילה בחשד למעורבות במעשה. יחד איתו נעצר אחיו של הבעל ובנו, וכן שני צעירים נוספים תושבי רמלה. אבו קטיפן נורתה אמש ברכבה במספר רב של כדורים בשכונת פרדס-שניר בעיר ופונתה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם מתה מפצעיה. כוחות המשטרה שהגיעו לזירת הרצח ומצאו במקום את רכבה של אבו קטיפן מחורר מכדורים.

מחקירה ראשונית עולה כי היא נורתה בעת שנכנסה למכוניתה ליד ביתה, ככל הנראה על ידי רכב חולף שנמלט מהמקום. היא הספיקה להיכנס לרכב ולנסוע מספר מטרים, כאשר נורתה מטווח קצר במארב מתוכנן. על פי ההערכות, הרצח בוצע על רקע "חילול כבוד המשפחה". כמו כן, המשטרה חושדת כי חמשת העצורים קשורים גם לרציחתו של תושב העיר סמי חיג'אזי מול בניין העירייה לפני כשלושה שבועות. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז המרכז.

עורכי הדין צבי וגיא אבנון, המייצגים את בני המשפחה, מסרו בתגובה כי "פעם נוספת עולה משטרת ישראל על עץ גבוה ומחפשת את המטבע מתחת לפנס. מרשינו מכחישים את החשדות המיוחסים להם".

בתחילת החודש נורה למוות סמי חיג'אזי סמוך לבניין העירייה. בתו בת ה-17 ישבה לצדו במכונית, אך לא נפגעה. לאחר ארבעה ימים בלבד בוצע רצח נוסף בעיר כשאמל חלילי בת ה-27 נורתה למוות בידי אלמונים בעת שהיתה במכוניתה, סמוך למסילת הרכבת ברחוב הלן קלר בעיר.

(עדכון ראשון: 09:25)

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully