וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח במקסיקו: הבן נעצר, נחקר ושוחרר

מוטי לוי

20.10.2010 / 9:05

משטרת מקסיקו עצרה את מאור ארוך בחשד שרצח את אביו ואחותו, ככל הנראה בעקבות סכסוך בינו לבין האב. הבן עבר בדיקת פוליגרף ושוחרר. האחות בת ה-12 עושה את דרכה לארץ יחד עם הגופות

משטרת מקסיקו עצרה את מאור ארוך בן ה-25, אחיה של ספיר ובנו של משה ארוך שנרצחו בתחילת השבוע בדירתם במקסיקו, כחשוד העיקרי ברצח בני משפחתו. לאחר בדיקה במכונת אמת שוחרר הבן ממעצר. מחקירת משטרת מקסיקו עולה כי האב ובנו היו מסוכסים במשך תקופה ארוכה, אולם לאחר שעבר בדיקת פוליגרף, הוא שוחרר ממעצר. האחות הנוספת במשפחה, בת ה-12 שנותרה לבדה במקסיקו המריאה אמש (שלישי) בליווי מכרה של המשפחה בדרכה לישראל. באותה הטיסה נמצאות גם גופות הבת והאב והטיסה אמורה לנחות בארץ מחר בשעות הצהרים המקודמות.

לאחר מעצר האח, ארגון זק"א גייס 20 אלף דולרים בכדי להסדיר את הטסת את בת ה-12 והגופות ארצה. עוד נמסר מזק"א, כי האחות הנוספת, שפעלה כסוכנת סמויה של משטרת ישראל התמוטטה שלשום בביתה ואושפזה לזמן קצר בבית החולים רמב"ם בחיפה.

בהודעה שפרסמה לאחר הרצח משפחת ארוך, נמסר כי "זהו רצח מתועב שנעשה בדם קר. המשפחה מזועזעת מהמקרה וטרם מעכלת את האסון הנורא. אנו מבקשים מכל אנשי המשטרה שם לא לשקוט ולפעול לפיענוח הרצח הנורא עד למיצוי הדין עם החשודים".

בתו של הנרצח, עלתה לארץ לפני כשלוש שנים במטרה להתגייס לצה"ל ושובצה כחיילת שוטרת. לפני שחרורה גויסה למחלק הסוכנים במרחב חוף במטרה להפוך לסוכנת סמויה. היא התפרסמה לפני כחודשיים כאחת משתי שוטרות ששימשו כסוכנות סמויות במהלך מבצע ללכידת סוחרי סמים במרחב חוף בארץ. לאחר המבצע היא גויסה לשורות המשטרה כשוטרת מן המניין.

בהכנת הידיעה השתתף קובי מנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully