וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים זועמים: "ילדי אשקלון מופקרים בכל רגע"

רמי שני

20.10.2010 / 8:38

ועד ההורים העירוני באשקלון זועם על החלטת בג"ץ לדחות את עתירתם לחייב למגן את מוסדות החינוך בעיר. "מרגע מתן ההחלטה כל האחריות לשלומם של ילדי אשקלון מונחת על כתפי ראש הממשלה"

וועד ההורים העירוני באשקלון, הודיע אמש (שלישי) כי הוא מסתייג מהחלטת בג"ץ לדחות את עתירת עיריית אשקלון לחייב את מערכת הביטחון למגן את כל מוסדות החינוך בעיר נגד פגיעת רקטות. "קיבלנו בצער רב את החלטת בג"ץ שלא להתערב בהחלטות המדינה ובכך לדחות את העתירה של וועד ההורים ועירית אשקלון להצבת מיגוניות במוסדות החינוך בעיר", נמסר מוועד ההורים העירוני.

שופטי בג"ץ קיבלו את טענת המדינה שההחלטה להפסיק את המיגון התקבלה לאחר דיון, שהתקיים בהשתתפות כל הגורמים הרלוונטיים ותוך בחינת השלכות הרוחב שלה, כולל השלכות תקציביות.

ועד ההורים מסר עוד בתגובה, כי "מוסדות החינוך בעיר נעדרי מיגון מינימאלי. ילדי אשקלון מופקרים בכל עת ובכל רגע. תפקידה של המדינה הוא לקבל החלטות רציונאליות במצב רגיעה על מנת להתמודד בצורה מושכלת במצב של הסלמה".

ועד ההורים הטיח ביקורת חריפה בשופטים ובמערכת הביטחון של ישראל. " בית המשפט בחר גם הוא להפקיר את ילדי אשקלון ומרגע מתן ההחלטה כל האחריות על שלומם וביטחונם של ילדי אשקלון מונחת על כתפי , ראש הממשלה, שר הביטחון , אלוף פיקוד העורף והרכב בג"ץ נאמר בתגובת ההורים, "תג המחיר הוא טיל גראד, בעלות של עשרים מיליון שקלים", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully