וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בלוד: תושבת העיר נורתה למוות

איילה חננאל ואריאל נוי

19.10.2010 / 20:03

האלימות בלוד נמשכת. תושבת העיר, אם לחמישה ילדים בת 34, פונתה לבית החולים אסף הרופא כשהיא ירויה בכל חלקי גופה, שם מתה מפצעיה. המשטרה חושדת כי הירי בוצע בפרדס שניר בעיר

מערכת וואלה

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: דורון שטיין)

אישה תושבת לוד שככל הנראה נפגעה מירי פונתה הערב (שלישי) לבית החולים אסף הרופא בראשון לציון שם מתה מפצעיה. מבית החולים נמסר כי האישה, בת 34, נשואה ואם לחמישה ילדים, פונתה לבית החולים כשהיא ירויה בכל חלקי גופה והרופאים נאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה הגיעו לאזור פרדס שניר בלוד, שם על פי החשד אירע הירי. במקום נמצא רכב מחורר מכדורים.

מחקירה ראשונית עולה כי האישה נורתה בעת שנכנסה למכוניתה ליד ביתה, ככל הנראה על ידי רכב חולף שנמלט מהמקום. היא הספיקה להיכנס לרכב ולנסוע מספר מטרים, כאשר נורתה מטווח קצר במארב מתוכנן. מכריה פינו אותה לפתח בית החולים ונמלטו משם. המכרים טרם אותרו והמשטרה מנהלת חיפושים אחריהם. במשטרה בודקים אם הרצח הערב קשור לרצח סמי חיג'אזי שאירע בעיר לפני כשבועיים בשל הדמיון בשיטת הפעולה וההערכה כעת היא שהרצח בוצע על רקע כבוד המשפחה. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז המרכז.

בעקבות הרצח, המשטרה קראה לראשי הציבור הערבי "לעשות ככל שביכולתם על מנת למנוע מעשים דומים ולהפסיק את האצבע הקלה על ההדק והאלימות ההולכת וגוברת וכן לקרוא לציבור לשתף פעולה עם המשטרה ולסייע בידה למגר תופעות מאין אלו".

הפשע משתולל בעיר

בתחילת החודש נורה למוות סמי חיג'אזי סמוך לבניין העירייה. בתו בת ה-17 ישבה לצדו במכונית, אך לא נפגעה. לאחר ארבעה ימים בלבד בוצע רצח נוסף בעיר כשאמל חלילי בת ה-27 נורתה למוות בידי אלמונים בעת שהיתה במכוניתה, סמוך למסילת הרכבת ברחוב הלן קלר בעיר.

בעקבות ריבוי מקרי הרצח ביקר לאחרונה ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיר והכריז כי הממשלה מחויבת לתושבי לוד שהינה עיר מרכזית. "אנחנו לא יכולים לעמוד מהצד ולתת לה להידרדר. אני לא מוכן שלוד תהפוך להיות המערב הפרוע". נתניהו ערך פגישת חירום בהשתתפות השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ושר הפנים אלי ישי. במהלך הפגישה גילה אהרונוביץ' כי המשטרה תגברה את כוחותיה הגלויים והסמויים בעיר, וכן שיותקנו בה מצלמות אבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully