וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס וביצע מעשים מגונים באלמנות בחיפה

קובי מנדל

19.10.2010 / 16:29

גבר בן 64 מואשם כי אנס שתי נשים וביצע מעשים מגונים בשלישית - כולן אלמנות. על פי האישום הוא נהג ליצור איתן קשר ברשת האינטרנט, להזמינן לבילוי משותף ואחר כך לבצע בהן את זממו

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב העיר בן 64 בגין ביצוע אונס ומעשים מגונים בשלוש אלמנות שהכיר ברשת האינטרנט. הנאשם נהג ליצור קשר עם הנשים, לבלות עמן ואז לבצע את זממו. המקרה הראשון המתואר בכתב האישום אירע בחודש אפריל האחרון. הוא הכיר אלמנה בת 63 וקבע להיפגש איתה בעתיקות קיסריה. השניים טיילו בעתיקות ואז על פי כתב האישום הוא הצמיד את ראשה לחזהו.

האישה נבהלה והסבירה לו שזו הפעם הראשונה שהיא נפגשת עמו ולכן איננה מרגישה בנוח. לאחר מכן הוא תפס את המתלוננת, חיבק אותה בחוזקה עד שלא יכלה לזוז ואז הניח את ידו על חזה. היא ניסתה להתגונן אך הנאשם תחב את ידו למכנסיה ומשזו החלה לצעוק הוא עזב אותה.

"אתה סבא, מה תאמר לנכד שלך?"

המקרה השני אירע בחודש אוגוסט, אז יצר הנאשם קשר עם אלמנה אחרת בת 57 וקבע להיפגש עמה בבית קפה בצומת אלונים בצפון. בכתב האישום נטען כי לאחר שהשניים שתו קפה יחד, ביקשה האישה להיכנס לרכבה, אולם הנאשם אחז בה וניסה לנשקה בכוח. בשלב זה היא בעטה בו, הצליחה להשתחרר מאחיזתו, נעלה עצמה ברכב ונסעה לדרכה.

לפי כתב האישום, המקרה האחרון אירע בחג סוכות השנה כשהנפגעת הפעם היתה אלמנה בת 60 לאחר שהשניים צפו בסרט ב"סנימטק" בחיפה. מכתב האישום עולה כי לאחר הסרט הסיע הנאשם את האלמנה לביתה שם הפציר בה שתרשה לו לעלות לבית.

האישה הסכימה, אלא שזמן קצר לאחר שנכנס, החל הנאשם לנשק את האישה בניגוד לרצונה וניסה להשכיב אותה על הרצפה. היא החלה לבכות ולהתחנן שיחדול ממעשיו ואף שאלה: "אתה סבא, מה תאמר לנכד שלך?". אלא שהנאשם לא נרתע ואנס אותה.

בבקשת המעצר שהוגשה על ידי עו"ד רלי גוטמן מפרקליטות מחוז חיפה נכתב כי "מהאישומים המיוחסים לנאשם עולה דפוס התנהגות מסוכן, לפיו הנאשם יוצר קשרים עם נשים אלמנות בגילאים מתקדמים, שהכיר דרך אתרי אינטרנט, מנסה להרשים אותן ולרכוש את אמונן ולאחר מכן תוקף אותם מינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully