וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי החשוד ברצח בארה"ב נעצר בנתב"ג

גלעד גרוסמן

19.10.2010 / 14:04

יבגני פרצ'יקוב, ישראלי החשוד שרצח שתי נשים בארה"ב, נעצר בעת שניסה לצאת מהארץ. פרצ'יקוב נאשם שרצח את שתי הנשים בתחילת העשור הקודם כדי לזכות בפוליסת ביטוח החיים שלהן

יבגני פרצ'יקוב, ישראלי החשוד ברצח שתי נשים בארצות הברית, נעצר היום (שלישי) בנמל התעופה בן גוריון בזמן שניסה לצאת מן הארץ בתום ביקור בן מספר ימים. בהודעה שפרסם משרד המשפטים נמסר, כי בנובמבר 2009 הוגש בניו יורק כתב אישום נגד פרצ'יקוב, המזדהה גם כאייל שחר, בגין רצח שתי הנשים בתחילת העשור. על פי החשד הוא רצח אותן בכדי לזכות בפוליסת ביטוח החיים שלהן, על סך מיליון דולר כל אחת.

על פי החשד, פרצ'יקוב ניהל קשר רומנטי עם מהגרת מרוסיה תושבת ארצות הברית, וביחד פעלו השניים להנפקת מספר ביטוחי חיים על שמה של האישה, על סך מיליון דולר כל אחד, כאשר פרצ'יקוב הוא המוטב הראשי בפוליסות. על פי החשד, בנובמבר 2002, כשנתיים לאחר הנפקת הפוליסות, רצח פרצ'יקוב את בת זוגו באמצעות הזרקת חומרים שאינם ניתנים לזיהוי בנתיחה שלאחר המוות. פרצ'יקוב הצליח לגבות מאחת מחברות הביטוח מעל מיליון דולר.

במקביל, פעל פרצ'יקוב בשיטה דומה ביחד עם אישה אחרת, גם היא מהגרת מרוסיה, שהונפקו לה פוליסות בנות למעלה ממיליון דולר. על פי המיוחס לו, רצח אותה פרצ'יקוב באותו אופן באוגוסט 2004, אולם במקרה זה הוא לא הצליח לגבות את דמי הפוליסה. פרצ'יקוב נמלט מארה"ב כמה חודשים לאחר מכן, ובעקבות זאת הוצא צו מעצר נגדו.

המחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה תבקש מחר מבית משפט השלום להאריך את מעצרו של פרצ'יקוב ב-20 יום, עד לקבלת בקשת ההסגרה המלאה מהרשויות האמריקאיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully