וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שילמו לנער בן 15 תמורת מין וסרסרו בו

איילה חננאל

19.10.2010 / 12:10

שני תושבי מרכז הארץ נעצרו בחשד שקיימו יחסי מין בתשלום עם נער בן 15 וסרסרו בו. כעת נבדק האם נערים נוספים מעורבים במקרה. צו איסור פרסום הוטל על פרסום שמות החשודים

שני תושבי מרכז הארץ נעצרו אתמול (שלישי) בחשד שנהגו לסרסר ולקיים יחסי מין עם נער בן 15 תמורת כסף. לשניים מיוחסות עבירות של סרסרות קטין לזנות והבאת קטין למעשה זנות. המקרה נחשף לאחר שאביו של הנער הבחין בהתנהגות חשודה של בנו שכללה בזבוז סכומי כסף גדולים שלא היה ברור מניין השיג.

כאשר דרש האב הסברים מבנו, הוא סיפר לו כי במהלך החודשים האחרונים נהג לקיים יחסי מין עם גברים מבוגרים תמורת תשלום. האב המזועזע הגיש תלונה במשטרת מרחב יפתח ובמהלך החקירה עלה כי במהלך השנה האחרונה הכיר הנער את אחד החשודים, תושב פתח תקווה בן 42, שהציע לו לקיים עימו יחסי מין תמורת תשלום. לאחר מספר מפגשים הביא החשוד את חברו, תושב תל אביב בן 33, על מנת שהנער יקיים יחסי מין בתשלום גם איתו.

מחקירת המשטרה עלה כי המעשים בוצעו לאורך תקופה ממושכת, וכעת נבדק החשד כי ישנם מעורבים נוספים בפרשה שקיימו עם הנער יחסי מין, וכי נערים נוספים נפלו קורבן למעשיהם של החשודים. אמש האריך בית המשפט השלום בתל אביב את מעצרו של אחד החשודים והחשוד השני הובא היום להארכת מעצרו. צו איסור פרסום הוטל על זהותם של החשודים.

  • עוד באותו נושא:
  • סרסור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully