וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זעם על הרעש - ונתן תרופות הרגעה לחולים

איילה חננאל ואריאל נוי

19.10.2010 / 10:16

המשטרה עצרה צעיר מהצפון המשמש כאח בביה"ח איכילוב בתל אביב, בחשד שנהג להזריק תרופות הרגעה למאושפזים, על מנת שלא יקימו רעש במהלך עבודתו. "מדובר במקרה מזעזע, ה'רעש' היה אנחות כאב של החולים"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: דורון שטיין)

תושב הכפר מר'ר בן 26 המשמש כאח במחלקה הפנימית בבית החולים איכילוב בתל אביב, נעצר אמש (שני) בחשד שנהג להזריק תרופות הרגעה לחולים המאושפזים במחלקה, על מנת שלא יקימו רעש במהלך המשמרות שבהן עבד. בתחנת לב תל אביב שביצעה את המעצר אומרים כי האח החליט על הזרקת התרופות מבלי שקיבל הנחיה מרופא כלשהו לבצע זאת.

את התלונה נגד האח הגישה הנהלת בית החולים. גורמים במשטרה אמרו לוואלה! חדשות כי "מדובר במקרה מזעזע. החולים המאושפזים במחלקה בה משמש החשוד כאח, הינם ברובם מבוגרים וקשישים. ה'רעש' שאותו החשוד ניסה להשתיק, היה בעצם אנחות של כאב מצדם של המאושפזים".

על בדיקת המקרה מופקדת קצינת החקירות של תחנת לב תל אביב, רב פקד רונה פינגלאי. מהחקירה עולה כי האח נהג לגשת במהלך המשמרות שלו לארון התרופות במחלקה ולקחת סמי הרגעה ללא כל סמכות או אישור. הצוות הרפואי אף הבחין באח כשהוא מזריק את סם ההרגעה לאחד החולים.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של האח בשישה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה כי "התעורר חשד בצוות הרפואי והם דיווחו על כך להנהלת בית החולים, שהחליטה להגיש תלונה, בעקבותיה פתחה המשטרה בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully