וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי "אם תרצו" חילקו צעצועים לילדי הבדואים

18.10.2010 / 22:25

לא רק הפגנות ומחאות: פעילי הארגון הגיעו לדרום הארץ ומסרו ארגזי צעצועים לילדי הגן במועצת אבו-בסמה. "נעזור במקומות של אנשים שרוצים להיות חלק מהחברה הישראלית"

פניו הרכות של ארגון: פעילי תנועת "אם תרצו" מאוניברסיטת בן גוריון הגיעו היום (שני) בשעות הצהריים לאחד מהפלגים של שבט בדואי גדול בדרום הארץ במועצת אבו-בסמה, ובמסגרת מפגש היכרות מסרו ארגזי צעצועים לילדי גן הילדים במקום. בשבט זה, שבניו משרתים בצה"ל, נפתח באחרונה גן ילדים, ופעילי התנועה נענו לבקשה לסייע באיסוף הצעצועים והבגדים לטובת הגן.

המפגש הזה היה השלישי במסגרת מבצע רחב לתמיכה וקירוב חלקים במגזר הבדואי שמשרתים בצה"ל ומעוניינים להיות חלק מהחברה הישראלית. המפגש הראשון התבצע לפני מספר חודשים בשבט בדואי אחר בנגב ובגן ילדים בבית זרזיר שבצפון.

פעילי תנועת "אם תרצו" מסרו למערכת וואלה! כי מטרתם היא "לעזור ולהקל איפה שאפשר במקומות של אנשים שרוצים להיות חלק מהחברה הישראלית ולתת מעצמם, לשרת בצה"ל או בשירות לאומי. התנועה היא תומכת נלהבת בחוק האזרחות, ומבקשת להתנות קבלת אזרחות ישראלית בשבועת אמונים לישראל כמדינה יהודית. פעילי התנועה היו אלה שאיימו בחודש אוגוסט האחרון על נשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב כי אם לא תפטר מרצים בעלי נטיה "אנטי-ציונית" במחלקה לפוליטיקה וממשל, הם יפעלו להרחקת תורמים מהמוסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully