וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 16 אילץ ילדים לעשן והפיץ תמונות שלהם

רמי שני

18.10.2010 / 21:25

נער מירוחם נעצר בחשד שנהג לאלץ ילדים קטנים ממנו לעשן סיגריות, צילם אותם והפיץ את התמונות בקרב חבריו וברשתות חברתיות באינטרנט. לטענת המשטרה, הוא הודה בחשדות המיוחסים לו

נער בן 16 מירוחם נעצר בחשד שנהג לאלץ ילדים קטנים ממנו לעשן סיגריות, צילם אותם בעת העישון והפיץ את התמונות בקרב חבריו וברשתות חברתיות באינטרנט. החקירה בעניין נפתחה, בעקבות דיווחים שהגיעו לידי חוקרים במשטרת דימונה בדבר קיומן של תמונות כאלה והפצתן ברשת האינטרנט.

במקביל, במשטרת דימונה התקבלה הבוקר תלונה מאגף הרווחה בעיריית ירוחם בדבר נער, שלפי החשד כפה על ילד בן 10 לעשן סיגריות, צילם אותו והפיץ את התמונות בקרב חבריו. תלונה זו עלתה בקנה אחד עם חשדות החוקרים.

חוקרי תחנת משטרת דימונה ביצעו שורה של פעולות, בהן גביית עדויות ואיסוף ראיות, כדי להביא למעצרו של הנער החשוד. לאחר שנאסף חומר במידה מספקת, כולל עדות של הילד עצמו שנחקר בפי חוקרת ילדים ונוער, נעצר היום הנער החשוד במעשה על ידי המשטרה ונלקח לחקירה. לטענת המשטרה, הוא הודה בחשדות שיוחסו לו, בהם סחיטה באיומים ופגיעה בחסר ישע. במשטרה שוקלים עתה את הצעדים שינקטו כלפי הנער. אחת ההערכות היא שתוגש בקשה לבית המשפט לנוער להאריך את מעצרו. אפשר גם שנוכח תיק הראיות, יוגש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully