וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדי שלא זכה בלוטו: צירוף מקרים או טריק יח"צ?

מוטי לוי

18.10.2010 / 21:26

בפעם השנייה בתוך שבועיים פרסם אתר אינטרנט חרדי כי הזוכים בפרס הגדול בהגרלת הלוטו משתייכים למגזר החרדי. אולם מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי הפרסומים חסרי בסיס. מפעל הפיס: זה לא יצא מהמשרד שלנו

אחד מארבעת הזוכים בפרס בגובה 12 מיליון שקל בהגרלת הלוטו האחרונה הוא בחור ישיבה חרדי ממשפחה מרובת ילדים. כך פורסם הערב (שני) באתר החדשות החרדי "בחדרי חרדים". זאת לאחר שרק לפני שבועיים פרסם אותו אתר כי הזוכים בהגרלת הלוטו בפרס בגובה 40 מיליון שקל הם בני משפחה חרדית מבני ברק. אולם מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי בשני המקרים לא מדובר בחרדים. צירוף מקרים מצער או טריק ביחסי ציבור?

לאחר שפורסמו לפני כשבועיים תמונות של הזוכים בהגרלה, בעודם רעולי פנים, גם לספקנים היה די ברור שלא מבני ברק הם הגיעו כדי לאסוף את המיליונים. באופן מפתיע, גם היום לאחר הפרסום באתר על בחור הישיבה המאושר ש"מתכוון להגשים חלום ולרכוש דירה רחבת ידיים למשפחתו", הכחישה דוברת מפעל הפיס כי אכן מדובר בבחור ישיבה.

הדברים מקבלים משמעות מעניינת נוכח העובדה שבשנה האחרונה הפעיל מפעל הפיס פרויקט תדמיתי מיוחד במגזר החרדי, בשם "וקנה לך חבר...", במסגרתו התבצעה תחרות של חיבורים תורניים בחסות המפעל. כמו כן, למפעל הפיס יש משרד פרסום ייעודי מיוחד למגזר החרדי. דולין מלניק, דוברת מפעל הפיס מכחישה את הדברים באומרה כי "זה לא יצא מהמשרד שלנו, רק פירסמנו שמדובר בבחור צעיר ממשפחה ברוכת ילדים", עוד הוסיפה מלניק כי "משפחה ברוכת ילדים זה יכול להיות מכל מגזר, לאו דווקא חרדים". באשר לשאלה כיצד המקרה חוזר על עצמו בפעם השנייה בתוך פחות מחודש ענתה מלניק כי "זה נשגב מבינתי".

  • עוד באותו נושא:
  • מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully