וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה פצועים קל בשריפה בבניין בחדרה

אריאל נוי

18.10.2010 / 19:25

בין הפצועים נמצאים גם זוג הורים, בתם התינוקת בת חודשיים ושוטר שנקלע למקום. דייר בבניין: "הזהרנו את נציג העירייה. הכתובת הייתה על הקיר וממש בנס לא קרה כאן אסון גדול יותר"

לפחות שישה בני אדם נפצעו הערב (שני) באורח קל בשריפה שפרצה בבניין ברחוב תרנ"א בחדרה. בין הפצועים נמצאים גם זוג הורים, בתם התינוקת בת חודשיים ושוטר שנקלע למקום. כוחות גדולים של כיבוי אש ומד"א השתלטו על השריפה וחילצו את תושבי דיירי הדירה מהמקום שהיו לכודים בבניין.

שריפה בחדרה, אוקטובר 2010. שלומי גבאי
זירת השריפה הערב/שלומי גבאי

השריפה פרצה במבנה בן שלוש קומות, בדירה בקומה הראשונה. שוטר ואזרח שעברו במקרה במקום חילצו את אב המשפחה לפני שהגיעו כוחות הכיבוי. רש"פ משה נחום מפקד משמרת מתחנת הכיבוי סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו כבר אחרי החילוץ של השוטר והאזרח והוא סיפר שיש עוד ילדה בפנים. נכנסו לדירה אפופת העשן וראינו אישה כבת 25 שכובה במקלחת ולא יכולה לזוז. חילצנו אותה מהדירה ומד"א טיפלו בה"

שרון לוי פרמדיק במרחב שרון שהגיע למקום סיפר: "קיבלנו קריאה על שריפה שמשתוללת בדירה. כתוצאה מהעשן היו לכודים בקומה השלישית משפחה - זוג הורים ותינוקת בת חודשיים. לאחר שכוחות הכיבוי הצליחו לשחרר את העשן פינינו את המשפחה מהדירה לבית חולים הילל יפה, במצב קל".

שרון, שכן שמתגורר בבניין סיפר לוואלה! חדשות: "שמעתי פיצוץ ויצאתי החוצה. הבחנתי בעשן סמיך שיוצא מדירת הקרקע. הזעקנו מייד את כוחות ההצלה שהגיעו לטפל בנפגעים. לפני כשבועיים ביקר כאן נציג מהעירייה והתריע על ליקויים חמורים בדירה שיש לתקן. העירייה התחילה לשפץ, אך אנחנו הזהרנו את נציג העירייה. הכתובת הייתה על הקיר וממש בנס לא קרה כאן אסון גדול יותר".

טפסר יששכר תוהמי, מפקד תחנת הכיבוי המתגורר בקירבת מקום הגיע לשריפה וסייע בפעולות החילוץ. "ראינו שמרבית האש מתרכזת בסלון, אבל אנחנו עדיין בראשיתה של החקירה " אמר תוהמי. ממשטרת חדרה נמסר "שוטר שעבר במקום ביחד עם עובר אורח עזרו בחילוצים וחילצו חלק מהלכודים מהדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully