וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקרוב יחזור מחיר העגבניות ל-4 ש"ח לקילו"

עמירם כהן

18.10.2010 / 17:19

מנכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן אמר כי בקרוב יחזרו מחירי העגבניות לרמתם הרגילה."המחירים הגבוהים הביאו את החקלאים לבצע שתילות חדשות של עגבניות על שטחים גדולים"

"בעוד שלושה שבועות תאכלו עגבניות ב-4 שקלים לקילו", כך הודיע היום (שני) מנכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן, בוועדה החקלאית המתקיימת בכפר בלום.

לדברי וילן, המחירים הגבוהים של העגבניות - אשר נעו בשבועות האחרונים בין 13 ל-16 שקלים לקילו - הביאו את החקלאים לבצע שתילות חדשות של עגבניות על שטחים גדולים. לדבריו, "בקרוב השוק יוצף בעגבניות, המחירים ירדו לרמתם הרגילה והכול יבוא על מקומו בשלום".

וילן דחה תלונות של חקלאים על מצב החקלאות ואמר כי בעבר היו בישראל 60 אלף חקלאים עצמאיים והיום נותרו מהם 14 אלף בלבד, אך היבול שמקבל החקלאי ליחידת שטח ומים הוא כפול. וילן הוסיף כי "זאת על אף שהממשלה לא עומדת בהתחייבותה לחקלאים - לא בנושא המים ולא בנושא הזרים".

שר החקלאות, שלום שמחון, אמר כי הממשלה תשקיע מיליארד שקל בשיקום ושדרוג תשתיות במגזר הכפרי ועוד 300 מיליון שקל יושקעו בעיבוי האוכלוסייה בישובים הכפריים בנגב ובגליל. ועידת החקלאות המתקיימת בכפר בלום בגליל היא יוזמה של רשות המחקר והפיתוח בצפון, התאחדות חקלאי ישראל וקובצת משוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully