וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג החשוד בהרג תינוק: עבריין תנועה סדרתי

קובי מנדל

18.10.2010 / 17:13

מעצרו של אחמד יאסין, בן 26 מטמרה, הוארך בשבוע לאחר שלפי החשד הוא הרג אתמול תינוק ופצע עוד ארבעה בני אדם בתאונה בכביש 70. לדברי המשטרה, הוא כבר נתפס בעבר פעמיים ללא רישיון ונידון לפסילה ולמאסר על תנאי

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכה: דורון שטיין)

בית משפט השלום בעכו האריך אחר הצהרים (שני) בשבוע את מעצרו של אחמד יאסין, בן 26 מהעיר טמרה, אשר על פי החשד הרג אמש תינוק ופצע עוד ארבעה מבני משפחתו בתאונת דרכים שאירעה בכביש 70 סמוך לצומת הכניסה לעיר. יאסין חשוד גם בנהיגה ללא רישיון וכן בנהיגה ללא ביטוח וללא רישיון רכב. על פי החשד, הנהג הפוגע, בעל הרכב ואדם נוסף שהיה ברכב, נטשו אותו ונמלטו.

רפ"ק איתן רז, קצין אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל, מסר כי הנהג כבר נתפס פעמיים בעבר, בשנים 2003 ו-2007, כשהוא נוהג ללא רישיון ואז נידון לפסילה ולמאסר על תנאי. ביהמ"ש האריך גם בשבעה ימים את מעצרו של חיג'אזי יאסין, בן 19 בחשד ששיבש הליכי חקירה. מעצרו של בעל הרכב איברהים יאסין הוארך בחמישה ימים, וגם הוא חשוד בשיבוש הליכי חקירה.

התאונה אירעה אמש כשרכב מסוג B.M.W נסע בכביש המוביל לטמרה ומסיבה שאינה ברורה התנגש בחלקו הקדמי ברכב מסוג סובארו שנסע לפניו. ברכב שנפגע היו שלושה מבוגרים ושני ילדים: זוג הורים, ילדה בת שלוש, תינוק בן חודשיים וכן אחותה של האם, בת 26.

כתוצאה מהפגיעה הסתחרר רכב הסובארו. התינוק, חמד אבו אלהג'יא, נפצע באורח אנוש ומת במהלך פעולות ההחייאה. הילדה בת השלוש נפצעה באורח קשה ושלושת המבוגרים נפצעו באורח קל – בינוני. כולם פונו לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully