וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רשלנות קבלנים גרמה למות ילד בן 11

קובי מנדל

18.10.2010 / 11:40

חברה קבלנית מטבריה מואשמת בגרימת מותו ברשלנות של ילד בן 11 שנפגע מצינור שנותר סמוך למקום מגוריו. לטענת התביעה, קבלני החברה לא שמרו על כללי הבטיחות במקום

לבית משפט השלום בקריות הוגש הבוקר (שני) כתב אישום על גרימת מותו ברשלנות של הילד אנטון סינקו, שהיה בן 11 במותו. סינקו מת מפגיעת צינור בקוטר 60 ס"מ שנותר סמוך למקום מגוריו, ואשר היה מיועד לשמש קו הנחת מים בקריית אתא. כתב האישום הוגש נגד חברת "טבריה ש.ח בניין ופיתוח צנרת בע"מ" מטבריה, נגד שלום מזרחי, תושב העיר בן 67, דניאל ינקו בן 49 מגן יבנה, עאטף קבלאוי בן 55 מנצרת וכן נגד יהושע איגנץ בן 61 מפרדס חנה.

החברה הקבלנית בבעלות שלום מזרחי קיבלה על עצמה לבצע עבודות של הנחת והחלפת קווי מים ומערכות מים בפארק ציבורי. לטענת התביעה, הנאשם דניאל ינקו לא וידא את יציבות הצינורות שהונחו בפארק לצורך העבודות, לא נקט בשום אמצעי בטיחות לצורך שמירה על הצינורות ומניעת הידרדרותם ולא דאג לגדר את המקום בו הונחו הצינורות.

כתב האישום מתאר את התקרית במהלכה מת הילד: "ביום שישי, 15.06.09, בין השעות 19:00 עד 20:30 שיחקו כמה ילדים בצינורות שהונחו בפארק. במהלך המשחק הידרדר אחד הצינורות, פגע באנטון סינקו וגרם למותו כתוצאה מנזק חמור למוח וחבלה קהה בראש עם שברים בגולגולת". לטענת התביעה, התאונה ומותו של המנוח נגרמו בשל התנהגותם הרשלנית של הנאשמים. כמו כן, החברה והקבלנים מואשמים גם באי מינוי מנהל עבודה ואחסון חומרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully