וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פצע אדם אנוש באמצעות קסדת אופנוע

גלעד גרוסמן

18.10.2010 / 10:55

ישי סגן, תושב ת"א בן 34, מואשם בחבלה בנסיבות מחמירות, לאחר שהיכה את אלי איפרגן עם קסדה במהלך קטטה מחוץ למועדון ופצע אותו אנוש. אחותו של איפרגן: "מבקשת משפט צדק, למען יראו וייראו"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יגור מזור, עריכה: יאיר דניאל)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד ישי סגן, תושב העיר בן 34, הנאשם בעבירות של חבלה בנסיבות מחמירות וחבלה של ממש. לטענת הפרקליטות, לפני כשבוע וחצי היכה סגן את אלי איפרגן עם קסדת אופנוע במהלך קטטה מחוץ למועדון לילה ופצע אותו באורח אנוש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ספי ברא"ז-יונג, מפרקליטות מחוז תל אביב, בשעת בוקר מוקדמת התפתח ויכוח מילולי בין גבר ששה מחוץ למועדכון וצעירה שהייתה עמו לבין איפרגן, שמעון אמיתי ושתי נשים נוספות. הוויכוח התלהט ובשלב מסוים זרק הגבר ששהה במחיצת הצעירה כוס לעברו של איפרגן, שבתגובה סטר לו.

מכתב האישום עולה כי זורק הכוס נמלט למתחם מועדונים סמוך תוך שהוא קורא לעזרה. סגן, שבאותו שלב רכב על אופנוע בסמוך למקום התגרה, הגיע למקום, הוריד את הקסדה מראשו וחבט עמה בראשו של איפרגן, שנפל על הרצפה. אמיתי פנה לסגן ואמר לו: "בוא הנה, מה עשית?".

"רק בא להפריד"

בתגובה לשאלתו של אמיתי, הכה אותו סגן באמצעות הקסדה במצחו. כתוצאה מהמכה נגרמו לאיפרגן שברים בגולגולת ודימום שגרם ללחץ על גזע המוח. הוא אושפז בטיפול נמרץ נוירוכירורגי, אולם לאחר כשבוע הדרדר מצבו וכעת הוא מוגדר אנוש ונמצא בסכנת חיים. מעצרו של סגן הוארך בשבועיים.

אחותו של איפרגן, גלי, אמרה כי "אחי נפל קורבן לאלימות, ואני מבקשת מבית המשפט לא להקל ראש. אני מבקשת שזה יהיה משפט למען יראו וייראו, שזה ירתיע אחרים ושלא יהיו עוד קורבנות. בסך הכל הוא רק רצה לעזור, הוא לא היה מעורב בכלל בקטטה, הוא בא רק להפריד".

אחותו של איפרגן סיפרה על הנעשה בבית אחיה בעקבות מצבו, ואמרה כי "הילדים הקטנים שלו בוכים, רוצים את אבא. אתמול הילדה שלו בכתה 'אבא קום, אבא קום', והתחילה לבכות שם. אנחנו מחזיקים לו אצבעות, מקווים שיהיה נס, למרות שמצבו כעת אנוש. חשוב לי לראות את מלאך המוות, לראות את הרוצח, לעקוב מקרוב. בכל זאת זה אחי, הוא יקר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully