וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-זהאר: "ישראל מנפחת בכוונה את נושא שליט"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.10.2010 / 8:44

בכיר חמאס אמר בראיון לעיתון מצרי, כי "הדיבורים הישראלים על התקדמות במשא ומתן נועדו להסיט את תשומת הלב מהמעשים הקשים שהיא עושה נגד האסירים הפלסטינים בבתי הכלא"

בכיר חמאס מחמוד א-זהאר אמר היום (שני) כי הדיבורים הישראלים על התקדמות במשא ומתן לגיבוש עסקת שליט "נועדו להסיט את תשומת הלב מהמעשים הקשים שישראל עושה נגד האסירים הפלסטינים בבתי הכלא". לדבריו, השיחות שמנהלת ישראל עם מנהיגי האסירים בבתי הכלא על עסקת שליט "באו לאחר שישראל הבינה כי בכוונת האסירים לקיים שביתה כללית". הוא הוסיף כי השיחות העלו חרס ולא הוצגו בהן עמדות חדשות "כפי שכלי התקשורת הישראלים טוענים".

"כל מה שישראל הציעה למנהיגי האסירים הוא להתחיל מחדש את המשא ומתן בעניין גיבוש עסקת שליט", אמר בראיון לעיתון המצרי 'אל-אהראם'. "פירוש הדבר הוא נסיגה אחורה במגעים ולא השגת התקדמות כפי שטוענים כלי התקשורת בישראל. ישראל רוצה להציף בפרטים את דעת הקהל המקומית והבינלאומית בפרטים של העסקה מבלי להגיע להישג אמיתי. בעבר היא הציפה בפרטים כשדיווחה על המשא ומתן העקיף והישיר עם הרשות. בסופו של דבר לא הושגה שום התקדמות והיא נמנעה מהקפאת ההתנחלויות. היום היא נוקטת באותה שיטה עם חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully