וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פצעו קשה חיילת שסירבה לדבר עימם

קובי מנדל

18.10.2010 / 3:19

שני צעירים, תושבי הכפר בענה שבצפון, חשודים שיידו אבן לעבר מכוניתה של חיילת ופצעו אותה קשה. הסיבה למעשה היא ככל הנראה מריבה שהתפתחה ביניהם לבינה בעת שניסו לדבר עימה

שני צעירים בני 19 ו-29, תושבי הכפר בענה שבצפון, נעצרו אמש (ראשון) בחשד שיידו אבן לעבר רכב בו ישבו בני זוג בכפר וכתוצאה מכך נפצעה באורח קשה נוסעת הרכב, חיילת בת 20 תושבת כרמיאל.

לדברי המשטרה, העימות האלים שאירע ביום שבת החל בניסיונות של אחד החשודים להכיר את החיילת כשזו נותרה ברכב בעת שבן זוגה ביקש לברר את מיקומה המדויק של המאפייה בכפר. ככל הנראה, במהלך השיחה התפתחה מריבה בין החיילת ובן זוגה לצעיר תושב הכפר.

לאחר מכן, בעת שנסעו בני הזוג בדרכם אל מחוץ לכפר, הבחינו שני החשודים שהיו במכוניתם בחיילת ובבן זוגה ועל פי החשד אחד מהם יידה אבן לעבר הרכב, פגע בראשה של החיילת ופצע אותה באורח קשה. היא פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה ונותחה בראשה. מאוחר יותר היא החלה להתאושש והכרתה שב אליה.

לדרי המשטרה, הצעיר בן ה-29 הודה שאכן היה ברכב, אך טען כי חברו בן ה-19 הוא זה שהשליך את האבן. בה בעת, הגיע באקראי לתחנת המשטרה בן זוגה של החיילת כדי לברר פרטים על התקמדות החקירה, ואז הוא הבחין בצעיר בן ה-29. הוא מסר לחוקר כי הוא זה שהשליך את האבן. מפקד תחנת כרמיאל, סנ"צ רמי ניימרק, אמר כי "מחר יבקשו החוקרים להאריך מעצרם של השניים המוכרים למשטרה בבית משפט השלום בעכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully