וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיד הבנק שנדקר בב"ש: אלוהים השגיח עליי

רמי שני

17.10.2010 / 22:16

בנו של אבי אילוז, שנדקר בצהריים על יד לקוח בסניף בנק בב"ש אמר לוואלה! חדשות כי אביו מרגיש שקיבל את חייו במתנה, ו"בטוח שאלוהים שומר עליו". אילוז נותח ומצבו התייצב

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

"אבא בסדר. הוא מתאושש ממה שעבר, ואנחנו מקווים שהוא יהיה בסדר", כך סיפר הערב (ראשון) לוואלה! חדשות עדיאל אילוז, בנו של אבי אילוז, שנפצע בשעות הצהרים בסניף בנק בבאר שבע לאחר שלקוח התנפל עליו ודקר אותו. לדברי עדיאל, אביו סיפר כי "בא איזה בחור ובהפתעה גמורה חיבק אותו מאחור וחתך לו את הצוואר. הוא ממש לא מכיר אותו ולא יודע למה זה קרה".

אבי אילוז מציין היום את יום הולדתו ה-52. לדברי אחיו, בתקרית היום בבנק, היה אבי בטוח שבאו לשחוט אותו. "אבא אמר שהיום הוא נולד מחדש, שהוא קיבל את החיים שלו שנית", סיפר עדיאל. "אבא לא נבהל ולא איבד את העשתונות. מהר מאוד הוא התאושש ותפס את עצמו בידיים", הוסיף עדיאל.

לאבי אילוז חמישה ילדים ונכד אחד ומשפחתו מתגוררת בנתיבות. עדיאל סיפר על אביו כי הוא שירת בצבא כחובש קרבי בנח"ל ולחם במלחמת לבנון הראשונה. לדבריו, "אמא שלו עדיין לא יודעת מה קרה לו. היא נמצאת בנופש. אולי זה עדיף ככה. אנחנו חושבים שהוא היה גיבור. צריך להבין שהיה כאן נס גדול כי אם הסכין הייתה חודרת עוד כמה מילימטרים, היא הייתה פוגעת בעורק ראשי. אבא אומר, שהוא קיבל את החיים שלו במתנה. הוא עכשיו ממש מרגיש את ההשגחה העליונה. בטוח שהשם שומר עליו. הוא אמר שעכשיו הוא מבין כמה ההשגחה הזאת פועלת".

שיסוף בסכין יפנית

אבי אילוז נדקר בשעות הצהריים בסניף בנק מזרחי-טפחות ברחוב העצמאות בבאר שבע. מחקירה ראשונית עולה כי הלקוח בן ה-60 נכנס לסניף, ניגש לפקיד ושיסף את צווארו באמצעות סכין יפנית בנסיבות שאינן ברורות עדיין. הדוקר נמלט מהמקום, והמשטרה הצליחה לעצור אותו בתום סריקות באזור.

ענבר גוטר, דוברת בית החולים סורוקה, אליו פונה אילוז, מסרה מוקדם יותר לוואלה! חדשות, כי "הפצוע הגיע במצב בינוני-קשה והוא קיבל טיפול ראשוני בחדר הטראומה. לאחר מכן הוא נותח בחתך העמוק שהיה בצווארו. למרבה המזל, לא הייתה פגיעה בוושט, אך הדימום היה רציני. לאחר הניתוח הוא עבר למחלקת אף-אוזן-גרון להמשך טיפול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully