וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר חדש להתאחדות הסטודנטים: איציק שמולי

17.10.2010 / 20:53

בישיבת הנשיאות של התאחדות הסטודנטים הארצית נבחר היו"ר החדש איציק שמולי, ששימש עד לאחרונה כסגן היו"ר. שמולי: "מתחייב כי קולם של הסטודנטים במדינת ישראל יישמע למרחקים"

התאחדות הסטודנטים בישראל, בחרה היום (ראשון) בישיבת נשיאות שהתקיימה במכללה למינהל בראשון לציון את איציק שמולי לתפקיד היו"ר החדש. שמולי, בן 30, שימש בתפקידו האחרון כסגן יו"ר התאחדות הסטודנטים ובעברו שימש כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללת אורנים, אותה הוביל במאבק הסטודנטים בשנת 2007.

בשנתיים האחרונות הוביל שמולי, לצד בועז טופורובסקי, את ההתאחדות לקדנציה חסרת תקדים בה איחדו את שני הארגונים הארציים והסדירו את שליטתם בחברת התיירות "איסתא". בנוסף, שימש שמולי כראש צוות המו"מ מטעם הסטודנטים במשא ומתן שהתנהל בשנה האחרונה מול משרד האוצר, משרד החינוך והות"ת על רפורמה כוללת במערכת ההשכלה הגבוהה.

שמולי, בעל תואר ראשון בחינוך מיוחד וכיום סטודנט לתואר שני בתוכנית המצטיינים למדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית, אמר הערב: "אני מודה למנהיגי הסטודנטים על האמון הרב ואקח את האחריות שהוטלה עליי בשתי ידיים. התאחדות הסטודנטים בראשותי תמשיך לשמור על מעמדו ועל זכויותיו של הסטודנט בישראל מחד, וכארגון הצעירים הגדול ביותר בישראל תישא בגאון את הדגל החברתי במדינת ישראל. אני מתחייב כי קולם של הסטודנטים במדינת ישראל יישמע למרחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully