וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצחים במקסיקו: "לא מעכלים את האסון"

קובי מנדל

18.10.2010 / 0:06

בני משפחתם של האב ובתו הישראלים שנמצאו ללא רוח חיים בדירה במקסיקו, פרסמו הודעה שבה ביקשו מהמשטרה לפעול לפיענוח הרצח. המשפחה שוללת קשר בין הרצח לבין העובדה שאחת מבנות המשפחה שימשה כסוכנת סמויה

בני משפחתם של שני הישראלים שגופותיהם נמצאו בסוף השבוע ללא רוח חיים במקסיקו סיטי, התקשו לעכל את בשורת האיוב. בהודעה שפרסמה הערב (ראשון) משפחתם של האב ובתו, נמסר כי "זהו רצח מתועב שנעשה בדם קר. המשפחה מזועזעת מהמקרה וטרם מעכלת את האסון הנורא. אנו מבקשים מכל אנשי המשטרה שם לא לשקוט ולפעול לפיענוח הרצח הנורא עד למיצוי הדין עם החשודים".

בתו של הנרצח, עלתה לארץ לפני כשלוש שנים במטרה להתגייס לצה"ל ושובצה כחיילת שוטרת. לפני שחרורה גויסה למחלק הסוכנים במרחב חוף במטרה להפוך לסוכנת סמויה. היא התפרסמה לפני כחודשיים כאחת משתי שוטרות ששימשו כסוכנות סמויות במהלך מבצע ללכידת סוחרי סמים במרחב חוף בארץ. לאחר המבצע היא גויסה לשורות המשטרה כשוטרת מן המניין.

"בטוחים שמדובר בפשע מקומי"

עוד נמסר מהמשפחה כי "יש לזכור שמקסיקו היא מדינה בה יש מקרי אלימות ופשיעה חמורה ואנו בטוחים כי הרצח אירע כתוצאה ממעשה פשע מקומי וללא שום קשר להיות הבת שוטרת וסוכנת סמויה בישראל. אנו מבקשים לכבד את צערנו בשעה זו".

גופותיהם של האב בן ה-60 ובתו בת ה-24 נמצאו במוצאי שבת ללא רוח חיים בדירתם במקסיקו סיטי כשעל גופותיהם סימני חבלה כתוצאה ממאבק. המשטרה המקומית פתחה בחקירה, והגופות הועברו למכון הפתולוגי במקסיקו. שגרירות ישראל במקסיקו מטפלת בנושא ונמצאת בקשר עם המשטרה המקומית. לפי אחד החשדות, האב ובתו נחטפו מהרחוב - ומשם נלקחו לביתם ונרצחו. אחד החשודים במעשה הוא נהג המשפחה שנעלם מיד לאחר המקרה.

הרב יוסי מייזליש, שליח חב"ד במקסיקו סיטי התייחס הערב לרצח וסיפר כי הכיר את הנרצחים היכרות כללית וכי הם היו בקשר טוב עם הקהילה היהודית המקומית ועסקו בייבוא בגדים. "היו להם תקופות טובות יותר, ולאחרונה גם קשות יותר, אולי זה מה שסיבך אותם", סיפר מייזליש לוואלה! חדשות. עוד מסר מייזליש כי חברים בקהילה היהודית חוששים ומפחדים לדבר על הרצח.

* בהכנת הידיעה השתתף מוטי לוי.

(עדכון ראשון: 17.10.10, 21:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully