וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים זעמו - וניקבו צמיגי רכב צה"לי

17.10.2010 / 19:09

כוחות הביטחון הוזעקו למאחז חוות גלעד בשומרון וניסו להחרים משאית שהובילה חומרי בנייה. בתגובה, מתנחלים ניקבו צמיגים של רכב צה"לי והאשימו את שר הביטחון: "ברק ממציא הקפאות בנייה חדשות"

מתנחלים ניקבו הערב (ראשון) צמיגים של רכב צה"לי לאחר שכוחות הצבא בסיוע משטרה ומג"ב הגיעו כדי להחרים משאית שהובילה חומרי בנייה למאחז חוות גלעד. המתנחלים התעמתו עם הכוחות וניסו לחסום את דרכם מחוץ ליישוב. לבסוף המשאית לא הוחרמה, אולם המתנחלים זעמו וטענו כי לצה"ל אין כל סמכות להחרים משאיות. עוד טענו המתנחלים כי השוטרים במקום היכו את התושבים בצורה קשה ושמסיבה זו ניקבו את צמיגי הרכב.

גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון אמר בתגובה כי "מדובר באירוע הזוי ובלתי מתקבל על הדעת. הפעלת סמכות לא חוקית שכל כולה נועדה להתסיס להוליך אימים ולפגוע במתיישבים בשומרון תוך נקמנות פוליטית". מסיקה הפנה אצבע מאשימה כלפי שר הביטחון אהוד ברק כמי שאחראי למדיניות החדשה. לדבריו, "צעדים של החרמות משאיות נעשים ללא כל הצדקה חוקית וללא כל צו, אין ספק שההוראה הגיעה מלמעלה. נראה שברק ממציא הקפאות בנייה חדשות ופרטיות על מנת להצדיק את ישיבתו בממשלה".

תקרית דומה אירעה ביום שישי כאשר משאית שפרקה חצץ וחומרי בנייה הוחרמה על ידי צה"ל במאחז. השמועה על החרמת המשאית התפשטה בהתנחלויות וכ-30 צעירים הגיעו לשערי בסיס חטיבת שומרון על מנת לדרוש את החזרת המשאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully