וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלים בחינוך החרדי יוצאים נגד שר החינוך

מוטי לוי

17.10.2010 / 15:03

על רקע כוונת השר סער לקצץ בתקציבי מוסדות שלא ילמדו את תוכנית הליבה, יתכנסו רבנים ומנהלים במטרה לגבש את עמדתם בנושא. גורם ביהדות התורה: "הרגשה קשה בנוגע להתנהלותו של שר החינוך"

רבנים ומנהלי בתי ספר חרדיים יתכנסו הערב (ראשון) כדי לדון בהתבטאויותיו של שר החינוך גדעון סער בעניין לימודי הליבה. סער אמר באחרונה, כי "מי שמקבל 100% תקצוב מהמדינה ייאלץ ללמד 100% מלימודי הליבה". בכינוס, שייערך ככל הנראה בבני ברק, אמורים להשתתף גם חברי כנסת מיהדות התורה.

זה מספר שבועות מנהלים חברי כנסת מיהדות התורה מגעים עם השר סער, שמעוניין לשלב את לימודי הליבה בבתי הספר העצמאיים של החינוך החרדי. בפגישה האחרונה שנערכה בנושא לא הגיעו הצדדים להבנות, וביום רביעי האחרון אף אמר סער במליאת הכנסת כי מוסדות החינוך החרדיים יתוקצבו בהתאם להיקף לימודי מקצועות הליבה כבר משנת הלימודים הקרובה.

ביהדות התורה אמרו היום כי יש "הרגשה קשה בנוגע להתנהלותו של שר החינוך". לדברי מקורות במפלגה, נקודת המפנה ביחסים בין הצדדים חלה בפרשת עמנואל, אז סירב סער להעניק לבית הספר "בית יעקב" מעמד של מוסד פטור, ומאז הולכים היחסים ומחמירים. המקורות הוסיפו כי העובדה שסגנו של סער, מאיר פרוש, הוא חבר המפלגה אינה מסייעת לנושא, וכי היחסים בין סער לפרוש אינם טובים. עם זאת, הבהירו במפלגה כי האפשרות לפרוש מהממשלה על רקע המחלוקת אינה עומדת כעת על הפרק, ובשלב זה ההידברות נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully