וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת נתניהו: רובינשטיין וארבל ייפגשו עם אבנר עמדי

23.8.2000 / 8:20

היועץ המשפטי לממשלה ופרקליטת המדינה מעוניינים לבדוק את אמינותו של עד המדינה; רובינשטיין יחליט בקרוב האם להגיש כתב אישום נגד הרב עובדיה יוסף בגין הדברים שאמר נגד יוסי שריד

פרקליטת המדינה והיועץ המשפטי לממשלה ייפגשו בקרוב עם עד המדינה בפרשת נתניהו, אבנר עמדי, על מנת לבדוק את אמינותו.

לדעתם של עדנה ארבל ואליקים ורובינשטיין, אם יוחלט להגיש כתב אישום נגד נתניהו תהווה עדותו של עמדי נדבך מרכזי בקו התביעה, ולכן הם מעוניינים לוודא שניתן לסמוך עליה.

על פי ההסכמה שהושגה בין המדינה לעמדי, יוגש נגדו כתב אישום על ניסיון להוציא כספים מהמדינה במרמה, והתביעה תבקש לגזור עליו שישה חודשי עבודות שירות בלבד.

כמו כן נודע כי רובינשטיין מתכוון להיענות לבקשת פרקליטיו של נתניהו ולהיפגש עימם לפני שיפרסם את החלטתו האם להגיש כתב אישום.

החלטה נוספת שהיועץ המשפטי אמור לקבל בזמן הקרוב היא האם להעמיד לדין את הרב עובדיה יוסף בגין הדברים שאמר על חבר הכנסת יוסי שריד. הרב יוסף מסרב להחקר במשטרה על דבריו, אולם גורמים בפרקליטות אמרו ל"מעריב" כי מכיוון שדבריו הוקלטו אין צורך לחקור אותו.

יוסף אמר בדרשה שנשא בחודש מרץ השנה כי "הביא לנו (הקב"ה) את יוסי שריד, זה שטן, ימח שמו וזכרו. איך אנחנו נתאפק, כמה אנחנו נסבול? כמה נסבול מהרשע הזה? הוא יעקור אותו כמו שעקר את עמלק, כך יעקור אותו. ארור המן? ארור יוסי שריד".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully