וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב טוב!

א.ב. דן

17.10.2010 / 11:17

מדור 'חי שקלים' מספק לכם טיפ חינמי להתמודדות עם חרדה מכלבים של התקליטן פאנק סינטרה, ונותן הזדמנות לקבל ולתת עוד קצת אהבה

מדי שבוע מפורסמים פה טיפים זולים בנושא 'כיצד לפנק את חית המחמד שלכם?'. השבוע, חרגנו ממנהגנו בפינוק החיה והחלטנו להאיר זרקור על האדם. המטרה הייתה למצוא תשובה לשאלה - כיצד ניתן לפנק אנשים הסובלים מפוביה לכלבים? האם ניתן לסייע להם, ולחסוך להם שנות טיפול פסיכולוגי ארוכות? הבונוס הרי ברור - לגרום להם לאהוב את הכלב, לאמץ אותו אל חיקם ואולי על הדרך אף למצוא אהבה.

מכיוון שהמדור מאמין שהעצה צריכה לבוא ממקור אמיתי, ואין חכם כבעל ניסיון, המטרה הייתה למצוא מישהו שחווה על בשרו את המהפך. אם כן, קבלו את אספן המוזיקה והתקליטן פאנק סינטרה (שנולד בשם אייל גולדמן), שהיום חובק כלב הקרוי אינדיאנה ג'ונס ובחיבה "אינדי" לאחר שנים של חרדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינדי באמצע!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיפ של פאנק סינטרה: איך מתגברים על פוביה מכלבים? בעזרת גור כלבים (ואהבה).

"הדרך הכי טובה להתגבר על פוביה מכלבים היא פשוט לקחת גור ולגדל אותו. אני לא יודע מה איתכם אבל זה עבד בשבילי. היה לי פוביה מוכרת על ידי החוק, זה אומר שהורידו לי פרופיל בצבא על הסיפור הזה, ברמה כזו! היה שלב, שמי שהייתה חברה שלי באותה תקופה, והיום היא אשתי, אמרה שאין מצב שאנחנו ממשיכים להיות ביחד אם אין לנו כלב וזה מה שניצח – האהבה. פשוט לקחנו גור והתגברתי על הפחד הזה בצורה הכי יומיומית ובסיסית. כל רגע פחדתי ממנו פחד מוות בהתחלה. אבל ברגע שהבנתי שזה קטן ומצייץ וגדל לאט לאט... ככל שהוא גדל- הפחד שלי קטן. וזה הרעיון בעצם והאמת, הביא אותי להבין שאין פחד שאי אפשר לנצח."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל המשפחה ביחד. פאנק סינטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה לדעתך? יש ללא מעט אנשים פוביה מכלבים?

"כי ממה שאני יכול להגיד לך? על עצמי, זו פשוט הייתה התקלות עם החיה בגיל מוקדם, בצורה לא חיובית. אני רואה את זה מהדרך שלי, בזה שאני פשוט מסתובב עם הכלב והורים שואלים אותי אם אפשר לגעת בכלב? אז הדבר הראשון שאני אומר זה 'כן', כדי שילדים ותינוקות פשוט ילטפו אותו. אם אתה מבין מגיל צעיר, שהחיה הזו לא עושה שום דבר למי שלא פוגע בה – הכול יהיה בסדר."

תגיד, לאנשים עם פוביות איזה גור כדאי לקחת? פודל?

"לא לא. ממש להפך. עדיף שזה יהיה כלב כמה שיותר ידידותי, בסטייל גולדן דברים כאלה, שהוא שובב יחסית אבל הוא גם מאוד מאוד מתגמל מבחינת ליטוף."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איזה כלב יש לך??

"יש לי כלב שמורכב משני גזעים גולדן רטריבר וסטר אירי. שני ההורים שלו היו גזעיים עם תעודות. הוא פשוט איך להגיד? תאונה מצערת אך מאוד משמחת- מבחינתי. רגע לפני שהאמא נשלחה להרבעה אחרונה, האבא, שהוא גזע אחר, 'נכנס לפעולה' ויצר את הכלב שלי... אחד היפים בעולם."

הוא מגיב למוזיקה?

"לחלוטין. האמן האהוב עליו זה לייטינ' הופקינס. הוא חובב בלוז, בעיקר מתקליטים."



"פאנק סינטרה" מתקלט מדי יום רביעי באוקטובר בפלורנטין, מדי חמישי בהודנא בפלורנטין ובימי שישי בבר גיורא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully