וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט: "גלעד הצהיר נאמנות למדינה"

אריאל נוי

17.10.2010 / 10:42

בני משפחתו של החייל החטוף ועשרות פעילים למען שחרורו מפגינים מול ישיבת הממשלה המיוחדת הנערכת בדגניה א', כשברקע חידוש המגעים עם חמאס. נעם שליט: ”המו”מ תקוע כמו לפני עשרה חודשים”

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יובל בן אבו, עריכה: גדי וינסטוק)

נעם ואביבה שליט, הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, וכן פעילים במטה למען שחרורו מפגינים הבוקר (ראשון) מול ישיבתה השבועית של הממשלה שמתקיימת בקיבוץ דגניה א'. בין השאר הם נושאים שלט, שעליו נכתב: "גלעד הצהיר נאמנות למדינה, הגיע הזמן שהמדינה תצהיר נאמנות לגלעד".

נעם שליט אמר לוואלה! חדשות כי המשפחה לא קיבלה הודעה רשמית על חידוש המשא ומתן לשחרור בנה, למרות הצהרות ראש הממשלה. "אנחנו דורשים מראש הממשלה לא להכביר במילים אלא במעשים", אמר שליט . מוקדם יותר, אמר נעם שליט בראיון לגלי צה"ל כי "יש מאמצים אבל לא רואים שום התקדמות, הדברים תקועים כמו לפני עשרה חודשים".

האב הוסיף כי "כנראה שאין שפנים מתחת לכובע, מקבלי ההחלטות היו רוצים לשלוף שפן כזה או אחר ולא לשלם את המחיר הנדרש כרגע". נעם שליט הוסיף כי במהלך השנים נכשל השימוש באמצעי הלחץ על חמאס, "אני יכול לשפוט את הדברים לפי מבחן התוצאה, שם כולם נכשלו", אמר. "כמובן שיש צד שני לטנגו שגם אתו צריך לבוא בדין ודברים, כרגע אין שום מגע אתו".

יו"ר מטה המאבק לשחרור שליט, שמשון ליבמן, הוסיף כי "אין לנו מה להיות מבסוטים. היו לנו מספיק עליות וירידות במשך הזמן ואנחנו לא תולים תקוות בהצהרות האחרונות. נמשיך את המאבק במאהל, ואנחנו מכינים בימים אלו הפתעה גדולה לראש ממשלה".

רה"מ אישר: המגעים חודשו

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר הבוקר כי התחדשו המגעים לשחרור החייל החטוף. בראיון לגלי צה"ל אמר נתניהו: "אנחנו פועלים כל הזמן בדרכים שונות לנסות להחזיר אותו. הדרך המרכזית היא המשא ומתן הזה שאכן התחדש לפני שבועות אחדים. יש כל-כך הרבה מאמצים, כל כך הרבה כיוונים, הייתי אומר רובם המכריע עלום וטוב שכך".

דבריו של נתניהו נאמרו לאחר שסגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, ד"ר מוסא אבו מרזוק, גילה אתמול כי המתווך הגרמני במו"מ לגיבוש חילופי שבויים עם ישראל ביקר ברצועת עזה לפני כשבועיים.

עדכון ראשון: 08:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully