וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 11 נפלה מסוס ונפצעה קשה בראשה בשרון

אריאל נוי וקובי מנדל

16.10.2010 / 17:07

ילדה בת 11, שיצאה לרכיבה משפחתית על סוסים כשהיא חבושה בקסדה, נפלה מהסוס על ראשה ונפצעה באורח קשה סמוך לגבעת ניל"י. מסוק של מד"א פינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה

ילדה בת 11 נפצעה היום (שבת) באורח קשה לאחר שנפלה מסוס באזור גבעת ניל"י שבשרון. צוות מד"א שרון שהוזעק למקום פינה אותה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מפגיעת ראש קשה.

הילדה הגיעה למקום עם הוריה לביקור אצל חברים ויצאה לרכיבה כשהיא חבושה בקסדה מיוחדת לשם כך וכשהיא מלווה באדם מבוגר שהסוסים בבעלותו. בשלב מסוים, במהלך הרכיבה בנחל אלונה, הילדה נפלה מהסוס ונחבלה בראשה. מהמשטרה נמסר כי חוקרי תחנת זכרון יעקב בודקים את נסיבות האירוע אך לא מסתמן חשד כי מדובר באירוע פלילי של רשלנות.

הפרמדיק אדי ורשילובסקי ממד"א שרון, שפינה את הילדה סיפר לוואלה! חדשות כי "הוזעקנו הבת 11 שנפלה מסוס והיא מחוסרת הכרה. בדרך נמסר לנו שמסוק של מד"א בדרך. כשהגענו למקום ראינו שהיא עם סימני ראש וודאיים. בגלל חומרת הפציעה נאלצנו להרדים אותה ולהכניס צינור לקנה הנשימה. בפציעות מהסוג הזה, פצועים נוטים לאבד את דרכי הנשימה, ולכן אנחנו עם הצינור הזה חייבים להגן על דרכי הנשימה".

ורשילבסקי סיפר עוד כי אביה של הילדה היה צמוד אליה לכל אורך הפינוי. "ככל הנראה הם היו ברכיבה משפחתית. האבא סיפר שהם היו בדרך לבקר משפחה, נתקלנו בהם בשדות בין עמיקם לישוב גבעת נילי".

(עדכון ראשון: 15:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully