וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה אלים בצפון: פצועים מדקירות והשלכת אבנים

קובי מנדל

16.10.2010 / 11:04

צעירה מכרמיאל נפצעה קשה מסלע שהושלך על מכוניתה בכפר דיר אל אסד. במקביל דקר תושב חיפה את אשתו ופצעה קשה, צעיר נדקר בקריית ביאליק וצעיר נוסף נורה בעראבה

צעירה בת 20 מכרמיאל נפגעה הלילה (שבת) מסלע שהושלך לעבר מכונית בה נסעה עם שלושה חבריה סמוך לכפר דיר אל אסד. הצעירה פונתה לבית החולים בנהריה ומשם לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא פצועה קשה עם סדק בגולגולת. היא נותחה והועברה להתאוששות. מפקד תחנת כרמיאל סנ"צ רמי ניימרק מסר לוואלה! חדשות כי הארבעה נכנסו לדיר אל אסד על מנת לקנות בורקסים, הם שאלו צעירים בכפר איך להגיע למאפייה והחל ביניהם ויכוח. הם המשיכו בדרכם וביציאה מהכפר הושלך סלע לעבר מכוניתם. חוקרי תחנת כרמיאל עצרו את בעל הרכב שעל פי החשד מעורב באירוע וגם הרכב נתפס. החשוד יובא הערב לבית משפט השלום בעכו שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

במקרה נוסף שאירע הלילה דקר תושב חיפה בן 34 את אשתו בת ה-29 ברחוב הרותם בעיר ופצע אותה באורח קשה. הגבר היה שיכור במהלך האירוע. מהמשטרה נמסר כי במהלך הלילה חלה הטבה במצבה של האישה וכי בני הזוג אינם מוכרים מתלונות קודמות על אלימות במשפחה. הבעל נעצר והערב יובא לבית משפט השלום בחיפה שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

בנוסף, צעיר בן 21 נדקר בקריית ביאליק ונפצע באורח קל. נסיבות האירוע אינן ידועות והצעיר אינו משתף פעולה עם חוקריו. חוקרי תחנת זבולון פתחו בחקירת האירוע. בעראבה נורה צעיר בן 30 בכתפו בידי צעיר אחר תושב הכפר ונפצע באורח קל עד בינוני. החשוד בירי נמלט מהמקום אך זהותו ידועה והמשטרה פועלת על מנת לעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully