וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות אשת השוטר: הבעל שוחרר, חשד להתאבדות

יהושע בריינר ואיילה חננאל

15.10.2010 / 17:45

תושבת ההתנחלות מצפה דני נמצאה ללא רוח חיים וכשלגופה סימני ירי בביתה. בעלה, איש משטרה, שוחרר לאחר חקירתו, ומסתמן שהאישה התאבדה. בהתנחלות המומים: "היא היתה אישה לבבית מאוד"

איש המשטרה אשר עוכב לחקירה לאחר שאשתו נמצאה ללא רוח חיים בדירתם, שוחרר לפני זמן קצר (שישי) לביתו שבהתנחלות מצפה דני. זאת לאחר שבתחילה עלה החשד כי הבעל עומד מאחורי הירי. כעת נבדק החשד כי מדובר בהתאבדות. הבעל, אשר נחקר במחלקה לחקירות שוטרים, טען מלכתחילה כי אשתו התאבדה. עם זאת, המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התקרית.

גופת האישה בת ה-30 התגלתה בשעות הצהריים בביתם של בני הזוג הסמוכה למכמש, ליד ירושלים. על הגופה היו סימני ירי, ולמקום הוזעקו כוחות משטרה רבים. בטרם נחקר הבעל, בדיקה ראשונית של הזירה שללה את האפשרות שמדובר בהתאבדות. ואולם, כעת נבדקים כיווני חקירה נוספים. לבני הזוג ארבעה ילדים קטנים.

בתוך ההתנחלות שרר היום הלם רב לאור האירוע הקשה, וחברי המשפחה עדיין מנסים לפצח את התעלומה ששוררת סביב האירוע. "הם היו זוג שכל אחד מהיישוב הכיר", סיפר תושב ההתנחלות, "שרר ביניהם כבוד רב. אין אחד שלא הכיר את המשפחה. האישה הייתה בוועד היישוב. היא היתה לבבית מאוד, מעורבת בכל מה שקורה. זו טרגדיה קשה. היישוב שלנו לא מורגל באירועים שכאלה".

בעקבות היות בעלה איש משטרה, הועברה חקירת התקרית לידי מח"ש. ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי מערך הרווחה של החיל בו חבר בעלה מסייע למשפחה כדי לטפל בכל הנדרש, לרבות הטיפול בארבעת הילדים.

עדכון ראשון: 15:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully