וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הוריו בארה"ב נלכד בנתב"ג

איילה חננאל

15.10.2010 / 9:40

אריק בלוצ'י, תושב ניו יורק החשוד ברצח הוריו, נלכד בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שהצליח להימלט לישראל. בלוצ'י ניסה לרכוש כרטיס טיסה לסין, אך בזכות עירנות של דיילת מאחת מחברות התעופה הוא נעצר. בהמשך הוא יושב לארה"ב

יח"צ - חד פעמי

(צילום: איגור מזור, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

משטרת נמל התעופה בן גוריון עצרה הבוקר (שישי) בתוך השדה את אריק בלוצ'י, תושב ניו יורק בן 30, שנמלט אתמול מארה"ב לישראל. בלוצ'י הצליח להימלט מארה"ב לאחר שנחשד ברצח הוריו. דובר משטרת מחוז מרכז, סגן ניצב שלומי שגיא מסר כי "בלוצ'י נתפס כאשר הוא מחפש כרטיס טיסה, על מנת לברוח מהארץ בזכות עירנות של דיילת מחברת התעופה לאופר". עוד נמסר כי בלוצ'י הועבר על ידי אנשי הביטחון של רשות שדות התעופה לידי משטרת נתב"ג וכעת מתבצעים התיאומים על מנת להעבירו חזרה לארצות הברית. לאחר נחיתתו בארץ, שהה בלוצ'י בבית מלון בת"א והיום הגיע לנתב"ג וניסה לרכוש כרטיס טיסה לסין.

יועץ זנדאני, הקצין התורן במשטרת נתב"ג אשר עצר את אריק בלוצ'י סיפר לוואלה! חדשות כי "הוא הגיע לאולם היוצאים מהארץ כדי לרכוש כרטיס טיסה לבייג'ינג. במהלך הניסיון לרכוש את הכרטיס, ניסה לשלם במספר כרטיסי אשראי שנדחו ודיילת חברת התעופה 'לאופר' בה ניסה לרכוש את הכרטיס, אמרה לו שישמרו לו את הכרטיס עד הצהריים וכי עליו להשיג עד למועד זה את הסכום הנדרש במזומן. בשלב זה סיימה הדיילת את משמרת העבודה שלה ובעת שהתארגנה לצאת לביתה ראתה בחדשות את הדיווח על הימלטותו של בלוצ'י לישראל והבינה שזה האדם שרק לפני דקה ניסה לרכוש ממנה כרטיס טיסה. היא הודיעה מיד לביטחון נתב"ג שהעביר את הדיווח לכוחות משטרת נתב"ג".

זנדאני הוסיף כי "הגעתי לאולם הנוסעים, שם ידענו שבלוצ'י מסתובב. פגשתי את המפקד התורן שהצביע לעבר אחד האנשים באולם אשר חבש כובע גרב, התחלתי להתקרב אליו וכאשר נעמדתי מולו, זה היה נראה כאילו הוא רוצה להכות אותי. בשלב זה הבנתי שזה החשוד שאנחנו מחפשים, תפסתי אותו בידו. הוא ניסה קצת להתנגד, אך ללא הצלחה ולקחתי אותו לתחנת המשטרה".

בתחנה ביצעו שוטרי נתב"ג לבלוצ'י תשאול קצר במהלכו הודה בזהותו . עוד התברר כי הוא שהה במהלך זמנו הקצר בישראל בבית המלון "אינטרקונטיננטל" הנמצא בטיילת בתל אביב. ככל הידוע בשום שלב לא השתמש בזהות בדויה וגם את כרטיס הטיסה ניסה לרכוש רכש תחת שמו האמיתי ובכרטיסי האשראי שבבעלותו. הוא יוחזק במשטרת נתב"ג עד להעברתו לידי הרשויות האמריקאיות.

החשוד היחיד ברצח הוריו

אמש פרסם עיתון ה"ניו יורק פוסט" כי בלוצ'י הגיע ביום רביעי לנמל התעופה הבינלאומי "ניוארק" שבניו יורק, עלה לטיסת אל-על ומטוסו נחת ביום חמישי בנתב"ג. עוד דווח כי משטרת ישראל פועלת בתיאום עם משטרת ניו יורק במטרה לאתר את בלוצ'י, אשר ככל הנראה עשה את דרכו לתל אביב כדי לפגוש חבר המתגורר שם.

ריימונד קלי, מפקד משטרת ניו יורק, אמר אתמול כי "בלוצ'י נמצא כעת בתל אביב, ואנו עובדים עם הרשויות שם". הוא הוסיף כי למשטרת ניו יורק יש קצין בישראל המשמש לעבודה זו. עוד נמסר כי זהותו של החבר שנמצא בתל אביב ידועה.

באשר לחשדות נגדו, משטרת ניו יורק טוענת כי בלוצ'י הוא החשוד היחיד ברצח הוריו. ההורים, ארתור בן ה-61 ומריון בת ה-56, נמצאו ללא רוח חיים בסלון דירתם שבסטטן איילנד. אחותו של בלוצ'י, ונסה, היא שאיתרה את הגופות. היא סיפרה לשוטרים כי מצאה את הגופות ביום רביעי בשעה 20:00 (שעון מקומי) לאחר שלא שמעה מהם "במשך יממה לפחות".

האחות סיפרה כי לאחר שפתחה את הדלת, מצאה סימני דם בפרוזדור, והזעיקה את השוטרים, אשר מצאו את הגופות. "הדירה היתה מבולגנת, והגופות מרוטשות למדי", סיפר קצין משטרה לעיתון. "מצבו של האב היה רע מאוד". לאחר חקירה ראשונית מצאו השוטרים סכין מגואלת בדם בתוך הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully