וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שנורה בקריית מלאכי מת מפצעיו בביה"ח

רמי שני ואריאל נוי

15.10.2010 / 14:23

מספר צעירים שככל הנראה היו שתויים, התעמתו ביניהם בקטטה בקריית מלאכי. במהלך הקטטה, נורה אחד המעורבים והועבר במצב אנוש לביה"ח קפלן ברחובות. שעות לאחר מכן הוא מת מפצעיו

מת מפצעיו הצעיר בן 25 שנפצע הבוקר (שישי) באורח אנוש כתוצאה מירי במהלך קטטה שפרצה ברחוב בן גוריון בקריית מלאכי. מדובר דניאל טספאי, תושב העיר בן 25.

צוות של מגן דוד אדום ממרחב לכיש שהוזעק למקום פינה את הצעיר לבית החולים קפלן ברחובות, שם נקבע מותו. מהמשטרה נמסר כי הצעיר שנפצע אנוש, השתחרר לפני שבוע לאחר שריצה מאסר בגין אלימות ועבירות רכוש. בנוסף נפצעו בתקרית עוד שני בני אדם באורח קל – אחד פונה לבית החולים קפלן ברחובות והשני לברזילי באשקלון. כוחות רבים של משטרה הגיעו לזירת הקטטה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.

מחקירה ראשונית עולה כי הקטטה התפתחה לאחר שהמעורבים בה היו נתונים תחת השפעה של משקאות אלכוהוליים. נכון לעכשיו עדיין לא נעצרו חשודים, אולם בידי המשטרה שמות של חלק מהמעורבים בקטטה. מבית החולים קפלן נמסר כי הצעיר שהובהל כאמור למקום במצב אנוש הוכנס לניתוח ביחידת הטראומה. לאחר מספר שעות נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

במהלך הלילה אירעה תקרית ירי נוספת בקריית מלאכי, במהלכה נפצע גבר בן 30. הפצוע פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים קפלן ברחובות. במשטרה אומרים כי נכון לעכשיו לא נראה שיש קשר בין המקרים, אך גם אפשרות זו עדיין נחקרת.

עדכון ראשון: 9:17

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • קטטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully