וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ ברחובות: "לנפגעים היה מזל רב"

אריאל נוי

14.10.2010 / 22:37

שלושת הפצועים מהפיצוץ שאירע ברחובות שוחררו מבית החולים קפלן לבתיהם. מנהל יחידת הטראומה בבית החולים: "זה יכול היה להיגמר אחרת"

שלושת הפצועים שנפגעו בפיצוץ מכונית ברחובות שוחררו הערב (חמישי) מבית החולים קפלן בעיר. הפצועים, אדם מבוגר ושתי אחיות צעירות, הועברו לחדר המיון בבית החולים, כשהם סובלים מחבלות ושריטות. הפצועים שוחררו לבתיהם לאחר בדיקות הדמיה מקיפות ואבחון של העובדות הסוציאליות. ד"ר יורם קליין, מנהל יחידת הטראומה, אמר לוואלה! חדשות עם שחרורם, כי "היה להם מזל רב. זה יכול היה להסתיים אחרת".

פאני אשורוב, אמן של שתי האחיות שנפצעו מהפיצוץ, שיחזרה את ההתרחשויות ברגע הפיצוץ. לדבריה, היא שמעה פיצוץ עז ורצה לכיוון בנותיה. "נבהלתי מאוד. ראיתי דם על ידיהן ומיד הזמינו אמבולנס לבית החולים", אמרה פאני. "אחרי שקיבלנו כאן טיפול ואנחנו בידיים טובות, אפשר להרגיע את הבנות ולחזור לשגרה", סיכמה האם.

ד"ר קליין תיאר את מצבם של הפצועים בעת הגעתם לבית החולים ואמר כי מצבם של כולם היה קל, ואחד מהפצועים היה עם כוויות שטחיות ורסיסים. הוא ציין כי "כולם עברו בדיקות הדמיה מהירות על ידי הרופאים, שנמצאו לשמחתנו תקינות. עובדת השירות הסוציאלי טיפלה בשתי האחיות ושוחחה איתן על האירוע הטראומתי. אין ספק שהיה מזל רב לכל המעורבים בפיצוץ".

הפיצוץ ברחובות אירע הבוקר בשדרות הקיבוצים בעיר. כונני "איחוד הצלה" טיפלו בפצועים במקום וצוותי מד"א פינו את הפצועים לבית החולים קפלן בעיר. נבדק חשד לפלילים. מהמשטרה נמסר, כי תושב העיר בן 50 יצא מביתו והלך לכיוון רכבו. משהגיע אליו, אירע פיצוץ ברכב. כוחות משטרה וחבלנים הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית עולה, כי הגבר שנפצע בפיצוץ הוא דמות מוכרת למשטרה על רקע עיסוקיו בשוק האפור. לפני מספר חודשים הוטמן מטען דומה באופנוע השייך לבנו, אף הוא דמות מוכרת בשוק האפור. על פי ההערכות, הרקע לפיצוץ הוא סכסוך בין קבוצות עבריינים מקומיים העוסקים בתחום ההלוואות בשוק האפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully