וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "לבנון הופכת למשטר אייתוללות"

14.10.2010 / 21:34

לאחר שנשיא אירן איים בלבנון על מעמד הציונות, אמר ראש הממשלה בשיחות סגורות כי ביקור אחמדינג'ד הוא "טרגדיה ללבנון". לדבריו, "לבנון הופכת במהירות למשטר אייתוללות"

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכת וידאו: דורון שטיין)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא הערב (חמישי) בחריפות בעקבות ביקורו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בדרום לבנון. נתניהו אמר בשיחות סגורות כי "לצערי לבנון הופכת במהירות לשלוחה של משטר האייתוללות האירני. זו טרגדיה ללבנון, אבל ישראל תדע להגן על עצמה מפני התפתחות זו".

מוקדם יותר אמר נתניהו באירוע השקת התוכנית לשיקום היכל העצמאות בתל אביב, כי "שמענו היום את הגידופים ודברי הנאצה מגבול לבנון. התשובה הטובה ביותר לצוררים ולמגדפים ניתנה באולם הזה לפני 62 שנה בהכרזת המדינה, ובכל מה שעשינו ויצרנו ובנינו ב-62 השנים האחרונות".

נתניהו המשיך ואמר: "תראו איזה עם, איזו מדינה ואיזה צבא יש לעם ישראל ולציונות. אנחנו נמשיך לבנות וליצור את המדינה שלנו, ונדע היטב להגן עלינו". במענה לשאלה האם ישראל שקלה לפגוע בנשיא אירן, אמר ראש הממשלה, כי "אנחנו שוקלים כל הזמן איך להגן על ישראל. אנחנו עומדים באולם בו הכריז בן גוריון על הקמת המדינה, וזוכרים היטב את כל מי שאיים עלינו אז ובמשך השנים. זו התשובה לכל המגדפים והצועקים, לכל האנשים שחושבים שהציונות תעלם. נדע היטב להמשיך לבנות את מדינת ישראל ולהגן על מדינת ישראל".

"אויבינו מבועתים"

נתניהו התייחס לדברים שאמר נשיא אירן אחר הצהריים בעיירה בינת ג'בל בדרום לבנון. בנאומו מול עשרות אלפי מקומיים משולהבים, שחלקם הניפו דגלי חיזבאללה, אמר אחמדינג'ד כי "אזרחי לבנון נלחמים בחזית ההתנגדות. אויבינו מבועתים מאחדות לבנון ומהתנגדותו של העם הלבנוני. סוד ההתנגדות והניצחון הוא אחדות. הסוד להישרדות הוא אחדות. יש להודות לאל עם כך שאזרחי לבנון מצאו היום את הדרך לניצחון".

אחמדינג'ד התייחס בקצרה גם לנושא הפלסטיני, ואמר כי "באמצעות כוח ההתנגדות נצליח להביא לשחרור פלסטין. רק כך הצדק יושג, האהבה והטוב יגברו על הכול". אחמדינג'ד סיכם: "ההתנגדות תביא לכל שהמדוכאים וכל אלה שחיים תחת כיבוש ישוחררו לחופשי".

עדכון ראשון: 19:02

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully