וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אמריקאי החשוד ברצח הוריו נמלט לישראל

רון רייכמן ואיילה חננאל

15.10.2010 / 0:03

לפי דיווח ב"ניו יורק פוסט", אריק בלוצ'י, תושב ניו יורק בן 30 החשוד שדקר למוות את הוריו, נמלט לישראל וכבר הספיק לנחות בנתב"ג. לחשוד עבר אלים והוא הספיק להתאשפז בגין מצב נפשי מעורער

תושב ניו יורק בן 30, החשוד שרצח את הוריו, נמלט אמש (חמישי) לישראל – כך דווח בעיתון ה"ניו יורק פוסט". על פי הדיווח, החשוד, אריק בלוצ'י, הגיע אתמול לנמל התעופה הבינלאומי "ניוארק" שבניו יורק, עלה לטיסת אל-על ומטוסו נחת הבוקר בנתב"ג. עוד דווח כי משטרת ישראל פועלת בתיאום עם משטרת ניו יורק במטרה לאתר את החשוד, אשר ככל הנראה עשה את דרכו לתל אביב כדי לפגוש חבר המתגורר שם.

ריימונד קלי, מפקד משטרת ניו יורק, אמר כי "בלוצ'י נמצא כעת בתל אביב, ואנו עובדים עם הרשויות שם". הוא הוסיף כי למשטרת ניו יורק יש קצין בישראל המשמש לעבודה זו. עוד נמסר כי זהותו של החבר שנמצא בתל אביב ידועה.

באשר לחשדות נגדו, משטרת ניו יורק טוענת כי בלוצ'י הוא החשוד היחיד ברצח הוריו. ההורים, ארתור בן ה-61 ומריון בת ה-56, נמצאו ללא רוח חיים בסלון דירתם שבסטטן איילנד. אחותו של בלוצ'י, ונסה, היא שאיתרה את הגופות. היא סיפרה לשוטרים כי מצאה את הגופות ביום רביעי בשעה 20:00 (שעון מקומי) לאחר שלא שמעה מהם "במשך יממה לפחות".

האחות סיפרה כי לאחר שפתחה את הדלת, מצאה סימני דם בפרוזדור, והזעיקה את השוטרים, אשר מצאו את הגופות. "הדירה היתה מבולגנת, והגופות מרוטשות למדי", סיפר קצין משטרה לעיתון. "מצבו של האב היה רע מאוד". לאחר חקירה ראשונית מצאו השוטרים סכין מגואלת בדם בתוך הבית.

סטודנט מבריק סכיזופרן וחובב רובים

בני משפחתו של בלוצ'י סיפרו עוד כי כבר לפני ארבע שנים הוא אובחן כחולה סכיזופרניה. הקרובים סיפרו לעיתון כי מצבו הנפשי הוסיף והידרדר בחודשים האחרונים, ולמרות זאת סירב בלוצ'י לקחת תרופות מרשם. בצד זאת הם סיפרו לעיתון כי לבלוצ'י מנת משכל גבוהה במיוחד וכי הוא התבלט בלימודיו בקולג' והיה בעל הישגים ספורטיביים גבוהים.

האחות ציינה עוד כי אחיה הנמלט התגורר בבית הוריו, והחזיק בחדרו לפחות שלושה רובי ציד ואקדח. קרובת משפחה הוסיפה כי האחות, סטודנטים למשפטים, עזבה את הבית לא מזמן מאחר שהאח נעשה פחות ופחות יציב. "הוא נעשה מוזר והתחיל להזות. פעם אחת גם הזמינה אמבולנס בעקבות מעשיו", סיפרה.

רק בחודש שעבר הוזמנו שוטרים לביתו של בלוצ'י בגין התנהגותו האלימה. בעבר הוא אושפז במוסד לחולי נפש בעקבות התקפי הזעם שלו. ככל הנראה, בלוצ'י אינו יהודי ואין לו אזרחות ישראלית. ואולם, לעיתון נודע כי לבלוצ'י היה חבר קרוב אשר מתגורר בתל אביב.

גורמים במשטרת ישראל אישרו שהם מכירים את הדיווח, וכי הנושא נמצא בבדיקה. בשגרירות ארה"ב בישראל אישרו כי הם מכירים את הדיווח. עוד נמסר כי במקרה שהדיווח יאומת, ארה"ב "מצפה ממשטרת ישראל לפעול באופן נמרץ כדי לאתר את החשוד".

עדכון ראשון: 19:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully