וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער החשוד שהיכה את מורתו נשלח למעצר בית

נער בן 16 מאזור חדרה נשלח למעצר בית לאחר שנחשד כי היכה את מורתו. פרקליטו: "הוא טפח למורה על הגב בגלל שהוא אוהב אותה". משרד החינוך: "לנער יש היסטוריה של אלימות"

נער בן 16 המתגורר באחד היישובים באזור חדרה, נשלח בצהרים (חמישי) למעצר בית בחשד שהיכה את מורתו. הנער, שלומד באחד מבתי הספר בעיר, נעצר לפני כחמישה ימים בחשד שפרץ לדירה, ומעצרו הוארך בחמישה ימים. הבוקר הוא הובא להארכת מעצרו בשנית לאחר שבמשטרה התקבלה תלונה על כך שהיכה את מורתו בשבוע שעבר.

מהדיון בהארכת מעצרו של הקטין, שנערך בבית משפט השלום בחדרה, עולה, כי בעת שהיה עצור בחשד לפריצה, ערכה המשטרה סיור בתיכון בו לומד הנער. הסיור נערך לאחר תלונה אנונמית שהגיעה לתחנת המשטרה לפיה הנער היכה את מחנכת כיתתו. במהלך הסיור תישאלו השוטרים את המורה לגבי האירוע. היא אישרה כי אכן אירע המקרה, ותלונה רשמית הוגשה נגדו.

במהלך הדיון אמר השופט כי הוא לא רואה טעם בהארכת מעצרו בגין התקיפה ושיחרר אותו למעצר בית. בכוונת המשטרה לערער על ההחלטה. פרקליטו של החשוד, עורך הדין דוד בר, אמר כי "המורה אפילו לא התלוננה במשטרה. המשטרה פנתה לבית הספר ביוזמתה כדי לבדוק את מהות התלונה שקיבלה ממקור אנונימי. מרשי טוען, כי הוא טפח למורה על הגב בגלל שהוא אוהב אותה".

לדברי עורך הדין בר, "בית המשפט קרא היום את שתי הגרסאות וקבע שאין מקום לעצור את מרשי ולכן שיחרר אותו למעצר בית. אם יוחלט לקבל את הערעור אין לי כל צל של ספק שמרשי לא יורשע. מדובר בסך הכול, אולי, בשיקול דעת מוטעה של צעיר".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה, כי "משרד החינוך רואה בחומרה רבה אלימות נגד עובדי הוראה ונוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי תלמידים אלימים. במקרה המדובר, התלמיד הורחק מביה"ס עד לדיון בעניינו בוועדה הפדגוגית שתתקיים בשיתוף ביה"ס, הרשות המקומית והמפקח על ביה"ס. הוועדה תדון בהרחקת התלמיד מביה"ס לצמיתות עקב מקרי אלימות חוזרים ונשנים. כמו כן, הוועדה תדון בבניית תכנית לטיפול חינוכי רגשי לתלמיד ומציאת מסגרת חינוכית הולמת". לטענת המשרד, המורה היא זו שהגישה את התלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully