וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "ישראל היא איום נצחי על העולם"

אופק עיני, מערכת וואלה! חדשות

14.10.2010 / 0:00

נשיא אירן המבקר בלבנון נאם במעוז חיזבאללה ברובע הדאחיה בביירות והשתלח בישראל. לפניו נאם מזכ"ל חיזבאללה נסראללה, שאמר כי "האירנים רוצים שפלסטין תשוחרר בדם"

תאגיד כאן

( באדיבות הערוץ הראשון)

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד המבקר בלבנון נאם אמש (רביעי) ברובע הדאחיה, מעוז החיזבאללה בביירות. "לבנון היא בית ספר להתנגדות ולעמידה איתנה אל מול הברבריות של העולם הזה, הדגל המתנוסס של העוצמה והעצמאות, פנינה טהורה באזור הזה", החל אחמדינג'ד את נאומו, ואז פנה להשתלח בישראל ובמערב.

"לאחר תכנון מוקדם, בתקופה של עצימת עיניים מצד עמי האזור, ותחת תירוץ של כפרה על הקורבנות במלחמת העולם השנייה, השחצנים (המערב) כבשו את פלסטין, הרגו אלפים, גירשו מיליונים והקימו איום נצחי ומתמשך על כל עמי העולם ומדינותיו. וכאשר הם רוצים שליטה, הם מסירים את הרסן מהישות הכופרת והעושקת הזו".

"התבוננו היטב", המשיך הנשיא האירני. "האם נעשה משהו בשם בציונות מלבד פשעים? אתם תראו הרג גברים, נשים וילדים בפלסטין, שימוש בנשק אסור, התנקשויות, תקיפת אזרחים ומשלחות סיוע במים בינלאומיים, ביצוע פשעי מלחמה בלבנון ופלסטין. כל הדברים הללו הפכו לעניינים שבשגרה ולחדשות יומיות בנוגע לאנשים הללו".

אחמדינג'ד חזה כי "אם הציונים הנבובים ירגישו שהם הגיעו למבוי סתום, הם עלולים לפתוח בהרפתקה חדשה שתקצר את דרכם אל הסוף. אני מודיע פה, שהרפתקה כזו לא תביא שום תועלת לציונים, אלא תקצר את חייה של היישות האונסת".

"היישות הציונית היא מסמך החושף את הונאת המשטר הקפיטליסטי, ואת הסגידה לרעיונות הרכושניים. ההוכחה החותכת לכך היא קולם של המדינות הנפשעות שתומכות באופן בלתי מתפשר בה, ומחשיבות את היישות הזו כעושה דבריהם בעולם, ולכן אף סיפקו לה נשק גרעיני", אמר.

"היישות הזו נהנית מהגנה כאשר היא משפילה את הנביאים ואת המקומות הקדושים, אולם ההתנגדות להתקפותיה והמלחמה באויב הציוני נחשבים בעיני המערב לפשע שלא ניתן לכפר עליו. האנשים במערב נפגעים מרעיון הציונות, ואילולא הלחץ המופעל הם היו אומרים את הדברים בעצמם. באמצעות המגע האלוהי והעמידה האיתנה של עמי האזור, נראו הגלים האנושיים ברחבי כל העולם עומדים מול היישות התוקפנית הזו".

נסראללה: "אל תקשיבו לשטנים"

לפניו נאם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. "אני מעיד כאחד מהאנשים שנמצאים בקשר זמן רב עם בכירים במרכזי קבלת ההחלטות באירן, כי מה שאירן מעוניינת בו בפלסטין הוא מה שהפלסטינים רוצים בפלסטין. שהמקומות הקדושים האיסלמיים והנוצריים ישובו אלינו, שהארץ מהים עד הנהר תשוב אלינו, ושהעם הנעשק הזה יקים את מדינתו העצמאית שתשוחרר בדם".

"זה מה שהביע הנשיא בשפה ברורה בפני האו"ם, כאשר זכה לגינויים מצד המערב כשאמר שישראל היא מדינה לא חוקית שיש לפרק", הוסיף נסראללה. "אני מקדיש את הנאום הזה על מנת לברך את האורח הנכבד של לבנון", אמר מזכ"ל חיזבאללה.

"כבוד הנשיא, אני מברך אותך בשם המנהיגים והחברים של תנועת אמל וחיזבאללה, בשם המפלגות בלבנון שקידמו בברכה את הביקור הזה, בשם לוחמי הניצחון הקדושים, בשם הגברים, הנשים והילדים, בשם העם שהתנגד ונלחם במלחמת יולי ב-2006 והשיג ניצחון מפואר".

נסראללה התייחס לתפקידה של אירן בארץ הארזים ואמר כי "בלבנון, מה שרוצה אירן הוא מה שבו מעוניין העם הלבנוני. אני מעיד בפניכם מתוקף תפקידי בחיזבאללה שאירן תמכה בנו וממשיכה לתמוך בנו ועדיין לא ביקשה מאיתנו אף פעם דבר כלשהו בתמורה. היא לא מצפה מאיתנו לתודה".

מזכ"ל חיזבאללה התייחס לביקורת המופנית לעבר אירן ואמר כי "יש מי שאומר תמיד שאירן היא מקור היריבויות הפנימיות, שהיא שואפת לסכסוכים פנימיים. עלינו להעיד שהרפובליקה האירנית מהווה את אחת הערובות החשובות ביותר כיום בעולם האיסלמי להפסקת המלחמות ונצחון העמים. יש להודות לאללה על אירן, על הנהגתה, עמה וממשלתה, ולא להקשיב לשטנים, אמריקה וישראל, אשר מהם לא רואים דבר מלבד מלחמות והרס".

מזכ"ל חיזבאללה חתם את נאומו בפנייה לאחמדינג'ד ואמר: "אדוני הנשיא, אני מודה לך על ביקורך, על אומצך ועל חוכמתך, על תמיכתך בנו בכל הקשיים מבלי לבקש דבר, ועל נוכחותך בדאחייה, אדמת ההתנגדות והעמידה האיתנה".

עדכון ראשון: 20:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully