וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים שהושלכו מחלון ביתם שוחררו מביה"ח

הילדים שאמם חשודה בהשלכתם מחלון ביתם יצאו מבית החולים בלווית אביהם. השניים, בני 4 ו-5, ישארו במעון מיוחד של עיריית תל אביב, מחשש להזנחה. עובדים סוציאליים ופסיכולוגים יעקבו אחר החלמתם

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

שני הילדים אשר אמם חשודה בהשלכתם מחלון ביתם בתל אביב בסוף החודש הקודם, שוחררו היום (רביעי) מבית החולים איכילוב – כך מסרו גורמי רווחה. השחרור התאפשר בעקבות החלטת ועדה שהורכבה מאנשי בית החולים וגורמי רווחה בעיריית ת"א.

הילדים, בני 4 ו-5, יועברו להמשך טיפול של אנשי מחלקת הרווחה בעיר ולפיקוחם. העובדים הסוציאליים והפסיכולוגים במחלקה יעקבו אחר הליך הטיפול והחלמתם של הילדים. כמו כן, אביהם של הילדים ישתתף אף הוא בהליך השיקום של הילדים, אשר יתרחש בחלקו האחד בבית החולים וחלקו האחר תוך תיאום עם המשפחה.

הילדים יצאו מבית החולים בלוויית איבהם, אך עם זאת, גורמים בעיריית תל אביב מסרו כי לעת עתה לא יועברו הילדים ככל הנראה למשמורת האב, אלא יגורו במעון מיוחד של משפחות אומנות וילדים בתל אביב. עובדת סוציאלית בעיריית תל אביב מסרה כי "הילדים התאוששו ומצבם טוב. עיריית תל אביב תמשיך את תהליך שיקומם".

המקרה הקשה אירע בסוף ספטמבר. תושבת תל אביב בת 38 חשודה שזרקה את שני ילדיה בני 4 ו-5 מחלון ביתם בקומה הרביעית בבנין ברחוב מעפילי אגוז בתל אביב וקפצה אחריהם. אבי הילדים נעצר ביום ראשון השבוע ונחקר בחשד להזנחת ילדיו. פרקליטתו, עורכת הדין לירן פרידלנד מטעם הסניגוריה הציבורית, הכחישה את החשדות נגדו וטענה כי האב מתגורר בחו"ל ולא ידע מה מצבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully