וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר החייל שנחשד בהשבת אקדח גנוב לרמטכ"ל

12.10.2010 / 17:18

הפרקליטות הצבאית ספגה מכה קשה עם שחרורו של החייל שנעצר לפני כשבוע בחשד שהשיב ללשכת הרמטכ"ל את האקדח העתיק שנגנב ממנה. החוקרים עדיין לא יודעים מי השיב את האקדח

מבוכה לפרקליטות הצבאית: החייל שנעצר לפני שבוע בחשד כי הוא זה שהחזיר את אקדח הרמטכ"ל שנגנב על ידי לואיס מסקוטה בחזרה ללשכת הפיקוד העליון בקריה, שוחרר הערב ממעצרו (שלישי) ללא תנאים מגבילים, זאת לאחר שבחקירתו לא הצליחו אנשי המשטרה הצבאית לאמת את החשדות נגדו. החייל, המשרת בתפקיד מנהלתי באגף המודיעין, הכחיש לאורך חקירותיו כל קשר לאירוע הגניבה. הערב הודיע הפרקליטות לסנגורו של החייל כי לא תדרוש את המשך מעצרו.

השבת האקדח הגנוב ללשכת הרמטכ"ל הובילה לפתיחת חקירה מקיפה על ידי מצ"ח, שכללה אף בדיקות פוליגרף לחיילים בעלי גישה ללשכת הרמטכ"ל וללשכת הפיקוד העליון. שחרורו של החייל מהווה מכה לחוקרים, שעדיין אינם יכולים לומר מי החזיר את האקדח שגנב מסקוטה, שעדיין נתון במעצר בשל המעשה.

"הלקוח דבק מרגע מעצרו בגרסתו", אמר לאחר ההודעה פרקליטו של החייל, עו"ד אבי פינרסקי, שמייצג אותו
מטעם הסנגוריה הצבאית. "אנו שמחים שגם הפרקליטות מאמינה לגרסתו לפיה הוא כלל לא היה מעורב באירוע המדובר".

החקירה שמתנהלת סביב השאלה מי החזיר את האקדח מתנהלת כבר חודשים רבים. פרקליטיו של מסקוטה, עורכי הדין בני קוזניץ ועידן פסח, הביעו אכזבה מכך שלמרות החקירה המאומצת, לא הצליחו במצ"ח למצוא את החייל שהשיב את האקדח ללשכה, והיה יכול לשפוך אור על הנסיבות שהובילו את מסקוטה לבצע את הגניבה. "אנו מקווים שסוגיית השבת האקדח תתברר בסופו של דבר ותוכיח את טענתנו כי מרשנו היה נתון למסכת לחצים של גורמים חזקים ממנו העושים כבשלהם בלשכת הרמטכ"ל", אמרו השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully