וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 7 נהרגה מפגיעת אוטובוס הסעות בגליל

הקטל בכבישים נמשך: ילדה בת 7 נהרגה מפגיעת אוטובוס הסעות בכפר הבדואי ביר אל מכסור שבגליל. פרמדיק: "היא סבלה מפגיעה מערכתית קשה, שברים וחתכים". נהג האוטובוס עוכב לחקירה

ילדה בת 7 נהרגה בצהריים (שלישי) מפגיעת אוטובוס הסעות בכפר הבדואי ביר אל מכסור שבגליל. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הילדה, בשהד חוג'יראת, במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה, אך בדרך לבית החולים נקבע מותה. מחקירת המשטרה עולה שהילדה התפרצה לכביש בעת שאוטובוס הנהוג בידי תושב הכפר, בן 27, עבר במקום. נהג האוטובוס נחקר ושוחרר.

מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, שלחה את תנחומיה למשפחה בעקבות האירוע הטראגי. לדבריה, "צוותים מקצועיים של פסיכולוגים ויועצים מתגברים בשעות אלה את צוות ביה"ס והתלמידים בשיחות הרגעה והסברה על מה שקרה. כמו כן, תוקם ועדה לבדיקת נסיבות התאונה".

אילן שולמן, פרמדיק של מד"א ממרחב כרמל, אמר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו את הילדה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, שכללה פגיעות ראש ובטן. היא סבלה משברים מרובים בגפיים עם חתכים בכל גופה, ומחוסרת הכרה. ביצענו בה ניסיונות החייאה עד שלבסוף רופא הניידת קבע את מותה".

מנתוני הרשות לבטיחות בדרכים שפורסמו לפני שבוע, עולה כי בשלושת החודשים האחרונים (יולי-ספטמבר) נהרגו בישראל 92 בני אדם בתאונות דרכים - יותר מאשר בתקופה המקבילה בכל שנה אחרת בעשור האחרון. בנוסף, לפי נתוני הרשות לבטיחות בדרכים, מתחילת שנת 2010 עד סוף ספטמבר נהרגו בכבישי ישראל 295 בני אדם, לעומת 260 הרוגים בתקופה המקבילה אשתקד. מניין ההרוגים כבר הספיק להגיע ל-300, לאחר שרק בשבוע שעבר חמישה בני אדם נוספים נהרגו בתאונות דרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully