וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון סוני מאיים לפגוע באחמדינג'ד בלבנון

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.10.2010 / 12:39

ארגון לבנוני שבעבר שיגר טילים לעבר ישראל, מאיים לפגוע בנשיא אירן לכשיגיע לביקור בלבנון. בהודעה שפרסם הארגון נאמר כי "אחמדינג'ד לא ישוב כשם שבא" וכי לבנון "תרעד"

לקראת ביקורו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בלבנון, פרסם הבוקר (שלישי) ארגון סוני לבנוני בשם "גדודי עבדאללה עזאם – הפלוגות על שם זיאד אל-ג'ראח" איומים לפגוע בו. "ביקורו הצפוי של אחמדינג'ד בלבנון הוא צעד מסוכן מאד, שנתפס בעינינו כהתגרות קשה בכל סוני במדינה", נמסר בהודעת הארגון שאף מאיים כי "אחמדינג'ד לא ישוב כשם שבא".

הארגון הסוני, שבעבר אף שיגר טילים מדרום לבנון לעבר ישראל, הבהיר בהודעתו כי אם אחמדינג'ד יגיע, לבנון "תרעד". הארגון האשים את ארגון חיזבאללה השיעי כמי שהזמין את אחמדינג'ד לביקור. לדברי הארגון, חיזבאללה פועל "לממש את המזימה הפרסית" להפוך את לבנון למדינה שיעית תחת שלטון אירני. "על כולם להיזהר. הכריזו עלינו מלחמה שמטרתה לחסל את כולנו. נעשה הכול כדי למנוע את המזימה, נגיב בכל מקום: בביירות, בבינת ג'ביל ובכפר קאנא", נמסר עוד באיום של הארגון.

מחר, כאמור, יגיע נשיא אירן לביקור בן יומיים בלבנון, במהלכו הוא ייפגש עם ראש הממשלה סעד חרירי, הנשיא מישל סלימאן יו"ר הפרלמנט נביה ברי ומזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. בין היתר צפוי אחמדינג'ד להשתתף בעצרת המונים ברובע הדאחייה בביירות שארגן לכבודו חיזבאללה, וביום חמישי הוא צפוי לבקר בדרום לבנון ולסייר במעוזי חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully