וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין מין הועסק כמאבטח בגן ילדים בפ"ת

איילה חננאל

12.10.2010 / 11:12

גבר בן 35 שריצה עונש מאסר בגין ביצוע מעשים מגונים בקטין והשתחרר בינתיים מהכלא, נעצר בחשד שהפר את תנאי שחרורו והועסק כמאבטח בגן ילדים בפ"ת. לדברי המשטרה, העסקתו הופסקה אחרי שתי משמרות בלבד

תושב פתח תקווה, עבריין מין מורשע בן 35, יובא הבוקר (שלישי) להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר, בחשד להפרת תנאי שחרורו. בפעילות משותפת של יחידת הפיקוח על עברייני מין בשב"ס ומשטרת פ"ת אותר הגבר כשהוא עובד כמאבטח בגן ילדים מטעם חברת האבטחה "רשת בטחון". הוא נעצר, ומעסיקו שנחקר באזהרה מסר כי לא ידע דבר בנוגע לעברו של החשוד. בשלב זה אין חשד לפגיעה בילדים, אך הנושא נמצא בבדיקה.

מדובר בעבריין מין שהורשע ב-2002 בביצוע עבירות מין בקטין בדרום הארץ. הוא פיתה את הקטין להיכנס איתו למקלט, ושם הדיח אותו לשימוש בסמים והקרין בפניו סרטים פורנוגרפיים. במהלך הצפייה ביצע האיש בקטין מעשים מגונים. במאי 2008, לאחר ריצוי שבע שנות מאסר, השתחרר. עקב הגדרתו כפדופיל, היה החשוד נתון לפיקוח מצד השב"ס, המבצע מעקב אחר עברייני מין מורשעים. בעקבות מידע שהגיע למפקחו על העסקתו כמאבטח בגן ילדים, עצרה המשטרה את האיש.

בעליה של החברה שהעסיקה את החשוד, "רשת בטחון", נחקר במשטרה, מאחר שהעסקתו של אדם המורשע בעבירות מין בקטינים מנוגדת לחוק.

סגן ראש משרד החקירות בתחנת פתח תקווה, פקד יגאל חסדאי, אמר לוואלה! חדשות, כי "בעקבות התערבותנו המהירה, החשוד נעצר לאחר שתי משמרות בלבד כמאבטח בגן הילדים". חסדאי הדגיש שמדובר באירוע חמור, וכי קבלתו לעבודה של אדם המורשע בעבירות מין בתפקיד הכולל מגע עם ילדים הוא עבירה פלילית והפקרת ביטחונם של הילדים השוהים בגן. כתב אישום בגין הפרת תנאי שחרורו של החשוד צפוי עוד השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully