וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה לא: המילואימניקים החמיצו את דודו טסה

רמי שני

12.10.2010 / 19:19

חיילי גדוד מילואים טוענים כי מסיבת הפרידה מהמג"ד שלהם השתבשה בשל קצין תובלה שהתנכל להם. לדבריהם, בשל סירובו של הקצין להקצות כלי רכב לאירוע, נמנעה השתתפותם של מחצית מהחיילים

חיילי גדוד מילואים טוענים כי בשל התעקשות של קצין התובלה של בסיס האימונים בצאלים נמנע ממחצית מחיילי הגדוד להשתתף במסיבת הפרידה שנערכה למפקד הגדוד. במסיבה הופיע הזמר דודו טסה כאמן אורח.

"כל נושא ההובלה למקום האירוע היה מתואם עם קצין התובלה של מרכז האימונים היבשתי הלאומי", סיפרו החיילים לוואלה! חדשות. לדבריהם, "היינו אמורים להביא את החיילים משטח האימון למקום האירוע בשתי טיוליות. קצין התובלה הסכים אחרי ויכוחים רבים להעמיד לרשותנו רק טיולית אחת שתעשה רק סבב הסעות אחד. בשל כך נמנע מחצי מהחבר'ה להשתתף במסיבה". החיילים ציינו כי רכשו מכספם הפרטי את האמצעים לקיום האירוע, כולל את הכיבוד, המתנה למג"ד העוזב וכן את הופעתו של דודו טסה.

החיילים הוסיפו כי "אנחנו לא רוצים להגיד שום דבר על הבלגן בכל הקשור בהצטיידות לקראת האימון והשמישות של הציוד, כי זה דברים שאנחנו רואים בכל אימון, אבל על העניין הזה אנחנו לא יכולים לעבור בשתיקה. שילמנו עליו הרבה מאוד כסף ובסופו של דבר מחצית החיילים, כולל המג"ד עצמו נותרו בשטח האימון. הכל בגלל התעקשות מיותרת של קצין תובלה שהחליט כנראה לשים לנו רגליים לקיום האירוע".

מדובר צה"ל נמסר כי טענות החיילים נבדקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully